نسخه چاپی

یكی از متهمان پرونده آریا: از خاوری سربلندترم

عکس خبري -يکي از متهمان پرونده آريا: از خاوري سربلندترم

این متهم، بیماری گروه امیرمنصور آریا را غرور دانست و خاطرنشان كرد: پشت صحنه قرار داد امضا شده برای واگذاری پروژه دو طبقه كردن رامسر به نور، آقای «م» بود. آمدند یك تفاهم‌نامه امضا كردند و به مه‌آفرید گفتند اگر خط ابنیه را بگیرید این امتیازات را به تو می‌دهیم.

يكي از متهمان پرونده فساد بزرگ مالي گفت: من بسيجي كربلاي 5 هستم و تا كنون يك لقمه حرام نخورده‌ام.

به گزارش ايسنا، پس از قرائت اتهامات «الف.گ» ـ مدير عامل وقت شركت خط و ابنيه راه‌آهن (تراورس) توسط نماينده دادستان تهران، وي به دستور رييس دادگاه در جايگاه قرار گرفت تا از خود دفاع كند.

اين متهم اتهامات مطرح شده عليه خود را نپذيرفت و تصريح كرد:‌ كار شركت تراورس نگهداري، نوسازي و بازسازي خطوط ريلي و توليد تراورس بتوني بود. در پنج سالي كه من در اين شركت حضور داشتم يك نيرو هم كم نكرديم و هميشه افزايش توليد داشتيم.

وي ادامه داد: افتخار دارم كه انحصار بازسازي خطوط ريلي را در اين مدت شكستم و مناقصه پروژه بندرعباس ـ شيراز را در اوج سلامت به عنوان يك بسيجي به سرانجام رساندم.

اين متهم افزود: شركت تراورس هشت هزار و 300 پرسنل داشت كه زحمت‌كش‌ترين كاركنان وزارت راه بودند و شش ميليارد و 200 ميليون تومان فقط دستمزد كاركنان بود.

«الف.گ» با بيان اينكه 258 ميليارد تومان در مقابل پروژه‌هاي واگذار شده به مه‌آفريد اميرخسروي عددي نيست‌، گفت:‌ وزارت راه براي واگذاري شركت به مه‌آفريد بهترين گزينه را انتخاب كرد.

وي اظهار كرد: من از كسي پول نگرفته‌ام و پولي كه گرفته شده به حساب شركت ابنيه ريخته شده است.

اين متهم، بيماري گروه اميرمنصور آريا را غرور دانست و خاطرنشان كرد: پشت صحنه قرار داد امضا شده براي واگذاري پروژه دو طبقه كردن رامسر به نور، آقاي «م» بود. آمدند يك تفاهم‌نامه امضا كردند و به مه‌آفريد گفتند اگر خط ابنيه را بگيريد اين امتيازات را به تو مي‌دهيم.

وي گفت: من بچه كربلاي پنج بودم. از كجا مي‌دانستم يك روز در دادگاه رسيدگي به فساد مالي حضور مي‌يابم؟

اين متهم اظهار كرد: من از خسروي جز صداقت نديده بودم. يادم است كه در ماه اول به آقاي خسروي گفتم در كار من دخالت نكن و به او گفتم با عزل و نصب و نحوه اداره كردن كاري نداشته باش و انصافا هم همين‌طور بود.

«الف.گ» تاكيد كرد: من از خاوري سربلند‌ترم زيرا امروز در اينجا قرار گرفته و از خودم دفاع مي‌كنم . برادرم از من پرسيد كه آيا پسرت را به جلسه دادگاه بياورم و من گفتم بياور تا ببيند كه پدرش لقمه حرام نخورده است.

ادامه دارد...

۱۳۹۱/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...