نسخه چاپی

گم شدن 3 نفر در لجنزارهای دریاچه ارومیه

سه نفر از هموطنان بعد از گم شدن 10 ساعته در لجنزارهای دریاچه ارومیه نجات یافتند.

به گزارش نما به نقل از فارس: سه نفر از هموطنان بعد از گم شدن 10 ساعته در لجنزارهای دریاچه ارومیه نجات یافتند.

رئیس جمعیت هلال احمر اسکو در تشریح این حادثه گفت: در پی تماس تلفنی با پایگاه امدادی خورخور جمعیت هلال احمر اسکو واقع در محور تبریز ـ ارومیه مبنی بر گرفتاری سه نفر از هموطنان در لجنزارهای دریاچه ارومیه به علت گم کردن مسیر، بلافاصله امدادگران جمعیت هلال احمر پایگاه‌های «گمیچی» و «خورخور» شهرستان اسکو دست بکار شدند.

میریحیی میرابراهیم‌زاده افزود: برابر اطلاع حاصله از آخرین تماس تلفنی با گمشدگان، سه نفر یادشده حوالی ساعت 11 صبح روز یکشنبه از مسیر وایقان وارد محدوده دریاچه ارومیه شده و با پای پیاده قریب به 5 ساعت به طرف جزیره اسلامی حرکت کرده‌اند.

ابراهیم‌زاده اضافه کرد: حوالی ساعت 17 و 30 دقیقه نامبردگان با پایگاه فصلی خورخور جمعیت هلال احمر اسکو تماس گرفته و در خواست کمک کردند که علاوه بر امدادگران پایگاه‌های گمیچی و خورخور اسکو تیم‌های امدادی پایگاه‌های سهند و عون بن علی از تبریز به منطقه اعزام شده‌اند و با بهره‌گیری از 4 دستگاه خودرو و یک دستگاه خودرو آرگو در تلاش برای یافتن افراد گمشده هستند.

وی افزود: خارج از دسترس بودن تلفن‌های همراه گمشدگان کار را برای امدادگران سخت کرده بود.

ابراهیم‌زاده گفت: در ادامه خبر رسید خوشبختانه این افراد ساعت 21. 35 دقیه یکشنبه شب خود را به روستای بهرام‌آباد رسانده و نجات یافتند.

۱۳۹۲/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...