نسخه چاپی

«وطن امروز» رخت سیاه بر تن كرد +عكس

عکس خبري -«وطن امروز» رخت سياه بر تن کرد +عکس

روزنامه «وطن امروز» در اعلام مخالفتی آشكار با توافق ژنو، خود را سیاهپوش كرد و با تیتر «هولوكاست هسته‌ای» و تصویری از سانتریفیوژهایی كه در یك مه غلیظ در حال ناپدید شدن هستند،، به استقبال این توافق رفت.

به گزارش نما به نقل از مهر: روزنامه «وطن امروز» در اعلام مخالفتی آشکار با توافق ژنو، خود را سیاهپوش کرد و با تیتر «هولوکاست هسته‌ای» و تصویری از سانتریفیوژهایی که در یک مه غلیظ در حال ناپدید شدن هستند،، به استقبال این توافق رفت.

همزمان با آغاز اجرای توافق ژنو بین ایران و کشورهای 5+1 روزنامه «وطن امروز» در شماره امروز (30 دیماه) در اعلام مخالفتی آشکار و صریح با این توافق، صفحه نخست خود را با لوگوی سیاه، تیتری با عنوان «هولوکاست هسته‌ای» ذیل روتیتر «با آغاز اجرای توافق ژنو بسیاری از فعالیت‌های هسته‌ای ایران از امروز تعطیل می‌شود» و تصویری از سانتریفیوژهایی که در یک مه غلیظ در حال ناپدید شدن هستند،، آراست.



یادداشت روز شماره امروز «وطن امروز» به قلم سیدعابدین نورالدینی به موضوع آغاز اجرای توافق ژنو اختصاص دارد که در آن آمده است: «قطعاً در سرزمین‌های اشغالی، امروز 20 ژانویه یک روز فراموش‌ناشدنی خواهد بود. نابودی ذخیره اورانیوم 20 درصدی ایران، شاید بهترین خبری باشد که آنها طی سال‌های اخیر شنیده‌اند... نتانیاهو امروز یکی از خوشحال‌ترین افراد دنیاست.»

در این مطلب همچنین آمده است: «مقایسه دستاوردهای هسته‌ای ایران قبل از توافق و پس از توافق به خوبی نشان می‌دهد چه حجمی از تاسیسات و دستاوردهای هسته‌ای ایران در حال تعطیلی و نابودی است. بیش از 60 درصد فعالیت‌های غنی‌سازی ایران طی این مدت تعطیل می‌شود... انتقادات به تیم مذاکره‌کننده درباره اقدامات آنها در مذاکرات همواره با واکنش‌های تند مواجه شده است.

طی ماه‌های اخیر بارها و بارها طرفداران دولت، منتقدان عملکرد هسته‌ای دولت را «تندرو» و «افراطی» نامیده‌اند. در اقدامی بی‌سابقه در تاریخ جمهوری اسلامی، وزیر امور خارجه نیز منتقدان خود را «همراهان اسرائیل» نامید. منتقدان متهم به صهیونیسم شدند و دست آخر این رئیس‌جمهور بود که منتقدان را «تازه انقلابی» و «کاسب تحریم» نامید...»

۱۳۹۲/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...