نسخه چاپی

تعداد كشته های قاتل خاموش در 32 ماه اخیر

عکس خبري -تعداد کشته هاي  قاتل خاموش در 32 ماه اخير

در این اینفوگرافیك می‌توانید آمار مرگ‌های ناشی از مسمومیت با گاز دی‌اكسید كربن در سه سال اخیر در شهرهای مختلف را ببینید.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین: در این اینفوگرافیک می‌توانید آمار مرگ‌های ناشی از مسمومیت با گاز دی‌اکسید کربن در سه سال اخیر در شهرهای مختلف را ببینید.

آرام و بی‌صدا، می‌آید و جان می‌گیرد. بزرگ و کوچک، پیر و جوان و زن و مرد هم نمی‌شناسد. تنها کمی بی‌دقتی کافی است تا منوکسید کربن، این قاتل خاموش و نامرئی، به تعداد قربانی‌هایش اضافه کند.

اینطور که در گزارش‌ سازمان پزشکی قانونی آمده، در هشت ماهه امسال 287 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن جانشان را از دست دادند و این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد متوفیات مسمومیت با این گاز 285 نفر بود، هفت دهم درصد افزایش یافته است. هرچند به طور کلی و در مقایسه آمار سه سال گذشته، مر‌گ‌ومیر بر اثر گاز منوکسیدکربن روندی نزولی را طی می‌کند.

در اینفوگرافیک زیر، آماری از مرگ‌هایی که سازمان پزشکی قانونی بر اثر گازگرفتگی در شهرهای مختلف ثبت کرده را ببینید. اعداد مندرج برای هر شهر، میانگین سال‌های 90، 91 و هشت ماه از سال 92 است.

۱۳۹۲/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...