نسخه چاپی

سرقت مسلحانه از عابران پیاده

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی و انهدام باند سارق مسلح عابر پیاده در شیراز و كشف 9 فقره سرقت مسلحانه از آنان خبر داد.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین ،سرهنگ "محمدرضا شکری پور" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از چند عابر پیاده در شهر شیراز،‌شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.
وی بیان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی اعضای این باند سارق مسلح به نام باند "دادگر" شناسایی و دو نفر از آنان به نام های "ر- د" و "م – ج" دستگیر و از آنان چند دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در ادامه سه نفر دیگر از اعضای این باند به نام های "م – پ"، "الف – ع" و "ت – پ" شناسایی و متهم "م – پ" که متواری و در شهرستان نی ریز استان فارس مخفی شده بود دستگیر و مشخص شد دو نفر دیگر هم در زندان عادل آباد" شیراز زندانی می باشند.
سرهنگ "شکری پور" اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضایی این دونفر نیز به پلیس آگاهی استان منتقل و در تحقیقات انجام شده از اعضای این باندسارق مسلح 9 فقره سرقت مسلحانه از عابرین پیاده در سطح شهر شیراز کشف شد.
وی گفت: تا کنون تعداد هفت نفر از مالباختگان شناسایی و تحقیقات جهت کشف سرقت های احتمالی دیگر از سارقان مسلح دستگیر شده ادامه دارد.

۱۳۹۲/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...