نسخه چاپی

بشار اسد تكذیب كرد

عکس خبري -بشار اسد تکذيب کرد

تلویزیون دولتی سوریه با اعلام اینكه بشار اسد با اینترفكس مصاحبه نداشته، مطالب درج‌شده در این خبر اینترفكس را غیر دقیق خوانده ‌است.

به گزارش نما، رسانه‌های دولتی سوری روز یک‌شنبه ۲۹ دی، گزارش خبرگزاری روسی اینترفکس را در مورد این‌که بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه، گفته ‌است که قصد واگذاری قدرت را ندارد، غیر دقیق خواندند.



به گزارش رادیو فردا(Radio Farda)، خبرگزاری اینترفکس روز یکشنبه نوشته بود که بشار اسد این اظهارات را در آستانه کنفرانس بین‌المللی صلح سوریه و در دیدار با نمایندگان پارلمان روسیه که روز شنبه وارد دمشق شدند، بیان کرده ‌است.



به نوشته اینترفکس، بشار اسد در این دیدار گفته ‌است: «اگر می‌خواستیم تسلیم شویم، از همان آغاز کار تسلیم می‌شدیم. ما برای پاسداری از کشور ایستاده‌ایم و موضوع تسلیم خارج از حوزه بحث است.»



اینترفکس نوشته ‌بود که وی این مطلب را در پاسخ به این پرسش نمایندگان روس مبنی بر اینکه "برخی کشورهای غربی و برخی رهبران مخالفان معتقدند وی باید از صحنه سیاست خارج شود" اظهار داشته‌ است.



به نوشته خبرگزاری رویترز، تلویزیون دولتی سوریه با اعلام اینکه بشار اسد با اینترفکس مصاحبه نداشته، مطالب درج‌شده در این خبر اینترفکس را غیر دقیق خوانده ‌است.



اینترفکس در خبر خود نگفته بود که بشار اسد مصاحبه‌ای با این خبرگزاری داشته‌ است.



بنابر گزارش‌های دریافتی، تلویزیون دولتی سوریه توضیح بیشتری در مورد این‌که کدام بخش از گزارش اینترفکس غیردقیق بوده، نداده‌ است.

۱۳۹۲/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...