نسخه چاپی

باز هم دفاع هاشمی از روحانی

معاون حقوقی رئیس‌جمهور به همراه معاونان خود به دیدار هاشمی رفسنجانی رفت و خواستار مساعدت مجمع تشخیص مصلحت در تدوین سیاست‌های قانونگذاری شد.

به گزارش نما؛ به نقل از فارس، الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور به همراه معاونین خود با آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار معاون حقوقی رئیس‌جمهور به تشریح وظایف این معاونت و اقدامات جاری آن پرداخت؛ سپس به چالش های حقوقی کشور اشاره و طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای معاونت در راستای گسترش، ساماندهی و تعمیق نظام حقوقی را برشمرد و خواستار مساعدت مجمع تشخیص مصلحت در تدوین سیاست‌های قانونگذاری شد.
همچنین هاشمی رفسنجانی در این دیدار بر اهمیت نظام حقوق کشور در رشد و توسعه کشور تأکید کرد و در رابطه با بحث تنقیح قوانین اظهار داشت: با توجه به اهمیت تنقیح ما از مجلس اول پیگیر اجرای تنقیح قوانین بودیم که کار بسیار مهم و ضروری است. وی ادامه داد: کارهایی که در دولت صورت گرفته و در گزارش بود کارهای خوبی است، در صورت ضرورت برای اصلاح قانون تنقیح نیز می‌توانید لایحه بدهید.
هاشمی رفسنجانی همچنین اقدام دولت و آقای رئیس جمهور در طرح موضوع حقوق شهروندی را بجا و مناسب دانست و گفت: جهت اجرای حقوق شهروندی باید هر 3 قوه وارد شوند و به یکدیگر کمک کنند.
در این دیدار هر یک از معاونین معاونت حقوقی نیز گزارش از وظایف، عملکرد و طرح‌های حوزه خود را به اطلاع رئیس مجمع تشخیص مصلحت رساندند.

۱۳۹۲/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...