نسخه چاپی

انفجار مشكوك خانه سه ایرانی در بانكوك

پس از انتشار خبر انفجار خودروی كاركنان سفارت رژیم صهیونیستی در هند و متهم كردن ایرانی توسط صهیونیست ها در آن حادثه ، شبكه های خبری تایلند از انفجار خانه سه ایرانی در تایلند خبر داده اند ، خبری كه نقاط مبهم زیادی دارد.

منابع خبری تایلند بعد از ظهر امروز خبری را منتشر کردند که بر اساس آن سه ایرانی در متن یک انفجار در بانکوک پایتخت این کشور قرار گرفته اند .

به گزارش« تابناک» ، پلیس محلی تایلند اعلام کرده است که سه ایرانی بعد از ظهر امروز خانه ای در این شهر را که در اجاره آنها بوده را منفجر کرده اند . بر اساس این گزارش دو تن از این ایرانیان متواری و نفر سومی که قصد داشته است بمبی را به سمت ایستگاه پلیس پرتاب کند ، به دلیل انفجار همان بمب دو پای خود را از دست داده است .

مسئولان پلیس تایلند البته روایت دیگری نیز ارائه داده اند که بر اساس آن یک نفر از گروه سه نفره ایرانی که خانه ای را را در بانکوک اجاره کرده اند ، به سوی آن خانه مواد منفجره پرتاب کرده و سپس با حرکت به سمت ایستگاه پلیس با انفجار مواد منفجره همراه دو پای خود را از دست داده است . این در حالی است که مقداری مواد منفجره در کیفی چرم رنگ از این سه ایرانی باقی مانده است که پلیس تایلند در حال خنثی کردن آنها می باشد.

البته پلیس تا کنون اطلاعات بیشتری از این مساله را روشن نکرده است ، اما رسانه های غربی از هم اکنون تبلیغات گسترده ای را در این زمینه علیه ایران آغاز کرده اند .

۱۳۹۰/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...