نسخه چاپی

بازگشت خانم مجری جنجالی به تلویزیون

آزاده نامداری درباره سری جدید برنامه «خانمی كه شما باشید» اظهار كرد: «در سری جدید از این برنامه، به سراغ سوژه‌های جدید و جذاب‌تر می‌روم تا برای بینندگان جذابیت داشته باشد.»

این مجری تلویزیون گفت: «در حال حاضر مشغول آماده‌سازی سری جدید «خانمی که شما باشید» هستیم.»
آشنایی با کوچک‌ترین زن ایرانی که ۶۰ سانت قد دارد‌، گفت‌وگو با خانم شهردار‌، ملاقات با مادر شهیدی احمدی روشن‌، دیدار با دو خواهر کشاورز، گفت‌وگو با عذرا وکیلی (گوینده سلام کوچولو) و... از جمله سوژه‌های جدید «خانمی که شما باشید» است که در ۱۰ قسمت به آن‌ها خواهیم پرداخت.

او با اشاره به پخش سری جدید از برنامه «خانومی که شما باشید» یادآور شد: پیش از این قرار بود این برنامه را از اوایل بهمن ماه مصادف با ایام دهه فجر به روی آنتن ببریم، اما فکر می‌کنم ظرف یک ماه آینده بتوانیم آن را به پخش برسانیم.

نامداری در ادامه درباره برگزیده شدن دو قسمت از «خانومی که شما باشید» در جشنواره عمار، توضیح داد: «سری قبل از برنامه «خانمی که شما باشید» در ۱۲ الی ۱۳ قسمت از شبکه دو سیما به روی آنتن رفت، ‌ در ‌‌نهایت دو قسمت از آن برای جشنواره عمار انتخاب و برگزیده اعلام شد.

دیدار با خانم ۲۸ ساله‌ای که ۹ فرزند داشت و دهمین فرزندش هم در راه بود و ملاقات و گفت‌وگو با مادر شهید مظفر که در یک روز همزمان سه فرزندش شهید شده بودند، از جمله قسمت‌هایی از این برنامه بود که در جشنواره اخیر عمار برگزیده اعلام شد.»

او سپس دربارهٔ کارهای جدیدش در حیطهٔ اجرا خاطرنشان کرد: «فعلا درگیر برنامه «خانمی که شما باشید» هستم، اما یک کار تلویزیونی دیگر به من پیشنهاد شده است که فعلا توافقی صورت نگرفته است. در کل ترجیح می‌دهم کمی صبر کنم تا برنامه‌ای را که دوست دارم قبول کنم برنامه‌هایی که طی این مدت به من پیشنهاد شده احساس می‌کنم به درد من نمی‌خورد؛ چرا که فکر می‌کنم یکسری از کارهایی را که باید انجام می‌دادم‌، انجام دادم حالا دیگر باید کارهای جدیدی از خودم نشان بدهم.»

نامداری در پایان گفت‌وگویش گفت: «اگر قرار باشد کارهای گذشته‌ام را در تلویزیون تکرار کنم، دیگر برایم جذابیت ندارد به همین خاطر منتظرم و دخیل بسته‌ام تا یک کار خوب ساخته شود و به من خبر بدهند تا اجرایش را برعهده بگیرم تا اگر بعد از دو سال دوری از آنتن زنده، برگشتم برنامهٔ خوبی را ارائه بدهم، ‌ امیدوارم که خیر باشد.»

۱۳۹۲/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...