نسخه چاپی

كامنت های پرسوز و گداز هواداران منچستر برای سرمربی ایران

كی روش كجایی؟!

باخت تحقیرآمیز به چلسی كافی بود تا هواداران منچستر دوباره یاد كی روش بیفتند و خواهان حضور سرمربی تیم ملی ایران روی نیمكت تیمشان شوند.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، دیوید مویس روزهای کابوس واری را در اولدترافورد تجربه می‌کند. سرمربی اسکاتلندی به هیچ عنوان نتوانسته میراث‌دار خلفی برای سر الکس فرگوسن باشد. منچستر بدترین نتایج دو دهه اخیر خود را تجربه کرده و ظاهرا مویس تصمیم گرفته یک‌تنه همه رکوردها و دستاوردهای فرگی را بر باد دهد!

به قول مزدک میرزایی فقط لباس منچستر مویس شبیه منچستر فرگوسن است! شاید بهتر است منچستر برای بهبود اوضاعش از سرمربی تیم شروع کند.

باخت تحقیرآمیز به چلسی کافی بود تا هواداران منچستر دوباره یاد کی روش بیفتند و خواهان حضور سرمربی تیم ملی ایران روی نیمکت تیمشان شوند.

هواداران منچستر یونایتد حسابی خشمگین و ناراحتند. آنها از روزی که دیوید مویس جایگزین سرالکس فرگوسن شد، دیگر بازی فوق‌العاده‌ای از تیمشان ندیده‌اند و این هفته هم که شاهد باخت ۱-۳ تیمشان به چلسی بودند.

منچستر یونایتد با مویس روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و به عقیده هواداران شیاطین سرخ، یکی از راه‌های خروج این تیم از بحران، می‌تواند حضور کارلوس کی روش روی نیمکت این تیم باشد.

در کامنت هایی که پای گزارش از بازی منچستر مقابل چلسی منتشر شده، می‌توان اسم سرمربی تیم ملی ایران را دید. به عقیده هواداران منچستر، فقط کارلوس کی روش می‌تواند تیم‌شان را از این وضعیت خارج کند.

آنها اظهار امیدواری کرده‌اند که دستیار فرگوسن، هر چه زودتر جانشین مویس شود اما مشکل اینجاست که دستیار سابق فرگی اکنون کیلومترها آنطرف‌تر روی نیمکت تیم ملی ایران می‌نشیند و فعلا دغدغه‌های مهم‌تری نظیر حضور در جام جهانی را دارد.

با این همه احتمالا منچستری‌ها در جریان این قضیه نیستند که کی روش حداقل تا جام جهانی به هیچ پیشنهادی فکر نمی‌کند و فقط روی موفقیت تیم ملی تمرکز کرده است؛ حتی منچستریونایتد!

۱۳۹۲/۱۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...