نسخه چاپی

دولت به وعده های اقتصادی خود عمل كرد؟

دبیر دفتر سیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: شعار دولت تدبیر و امید این بود كه تحقق حماسه سیاسی با مردم و تحقق حماسه اقتصادی با دولت، حالا مردم منتظرند تا دولت تدبیر و امید به وعده‌های خود عمل كند.

به گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران،"پویان غلامی‌سامان" با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین اقدامات در راستای حماسه اقتصادی است، گفت: برخی اتفاقات در کشور سعی دارد تا ما را از تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی دور کند که این خطری جبران ناپذیر است. 
وی افزود: انتخاب شعار راهبردی در دهه پیشرفت و عدالت برای هر سال، توسط رهبر معظم انقلاب با توجه به شرایط کشور و شرایط بین‌المللی تعیین می‌شود که نتیجه عمل به آن‌ها، با موفقیت گذشتن از پیچ‌های حساس تاریخ است.
دبیر دفتر سیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی تصریح کرد: پرداختن بیش از حد به مسائل بین‌المللی یکی از دلایل اصلی دوری از تحقق اهداف شعارهای هرسال است که نباید این اتفاق بیافتد. 
غلامی‌سامان با اشاره به اینکه شعار راهبردی حماسه سیاسی توسط مردم در 24 خرداد 1392 با خلق حماسه‌ای غرور آفرین محقق شد و دنیا از بصیرت مردم و پیروی‌شان از مقام معظم رهبری متحیر ماند، اظهار داشت: جهان به این باور رسیده بود که جریان‌سازی رسانه‌ای که علیه نظام اسلامی راه اندازی کرده است به نتیجه رسیده و مردم از هرگونه حضور در انتخابات امتناع خواهند کرد؛ اما آنچه که جای نگرانی دارد آن است که این حماسه غرور آفرین به حماسه اقتصادی ختم نشود و مردم با سختی اقتصاد جنگ فرسایش داشته باشند. 
دبیر دفتر سیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی خاطرنشان کرد: شعار دولت تدبیر و امید این بود که تحقق حماسه سیاسی با مردم و تحقق حماسه اقتصادی با دولت، لذا مردم منتظرند تا دولت تدبیر و امید به وعده‌های خود عمل کند.

۱۳۹۲/۱۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...