نسخه چاپی

تقدیر از شقایق دهقان با پیتزای شب مانده

عکس خبري -تقدير از شقايق دهقان با پيتزاي شب مانده

حاشیه های سومین جشنواره «جام جم» همچنان ادامه دارد. این بار نوبت یكی از طنزپردازان است كه از حاشیه های جشن بگوید. حاشیه هایی كه البته در تلویزیون به نمایش درنیامد. اما تلخ و تامل برانگیز بود.

به گزارش نما به نقل از مجله مهر: حاشیه های سومین جشنواره «جام جم» همچنان ادامه دارد. این بار نوبت یکی از طنزپردازان است که از حاشیه های جشن بگوید. حاشیه هایی که البته در تلویزیون به نمایش درنیامد. اما تلخ و تامل برانگیز بود.

چند سایت خبری، از قهر تعدادی از هنرمندان و مهمانان جشنواره جام جم به علت کمبود جا در سالن برگزاری مراسم خبر داده بودند. «محراب قاسم خانی» هم یکی از این افراد بود که گفته شده بود به علت کمبود جا، به حالت قهر محل برگزاری مراسم را ترک کرده است.



او که همراه با همسرش «شقایق دهقان» و فرزندشان به سومین جشنواره جام جم دعوت شده بودند، قرار بود شاهد تقدیر از «شقایق دهقان» در جشنواره باشند که البته این اتفاق به گونه ای دیگر برای انها رقم خورد.

قاسم خانی در صفحه شخصی اش در «فیس بوک» ماجرای آن شب را این طور تعریف کرده است:

«چند روز پيش با شقايق دعوت شده بوديم به جشن سيما. از يك هفته قبلش ده نفر براى دعوت و اطمينان از اين كه حتماً در مراسم شركت كنيم و هماهنگى ماشينى كه قراره به عنوان مهمان ويژه دنبالمون بياد صد بار تلفن و اس ام اس زدن. روز جشن ماشين راس ساعت شش و طبق برنامه اومد دنبالمون كه البته فكر كنم كلاً فقط تا همينجا رو برنامه ريزى كرده بودن.



وقتى رسيديم به مراسم ديديم سالن تا خرخره پر از آدمه، از كارمندان مختلف سازمان گرفته تا دوست و رفيق و فك و فاميلشون و هنرمندانى كه قرار بود جايزه بگيرن يا ازشون تقدير بشه توى راهرو سرپا مونده بودن و كلاً هم كسى از مسئولين مراسم نبودن كه بيان حتى يه خوش آمد بهشون بگن، چه برسه به اين كه براشون جايى براى نشستن پيدا كنن.

بعد از دو ساعت ما بالاخره موفق شديم براى شقايق كه قرار بود ازش تقدير بشه يه صندلى كنار در خروجى انتهاى سالن پيدا كنيم و خودم و پسرم مراسم شش هفت ساعته و خسته كننده رو تا دوازده شب از مونيتور توى راهرو و در كنار گروه ديگرى از همكاران و هنرمندان نگاه كرديم. البته خيلى از همكاران هم تا اون موقع قهر كرده بودن و رفته بودن.

جالبش اين بود كه تا آخرين لحظه هم يك نفر پيدا نشد كه بياد بگه شما چرا بيرون وايستاديد يا حد اقل يه عذر خواهى بكنه. ساعت دوازده شب هم كه مراسم بالاخره تموم شد و زمان شام رسيد همون دوستانى كه سالن رو پر كرده بودن با آمادگى جسمانى بالا و سرعت عمل فوق العاده ميز هاى غذا خورى رو هم تصرف كردن... جاتون خالى ساعت يك صبح با خانواده پيتزاى از ديشب مونده رو در منزل دور هم خورديم و خاطرات مراسم رو براى هم تعريف كرديم»

۱۳۹۲/۱۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...