نسخه چاپی

بسیج در حال تهیه گزارش نقض حقوق بشر در انگلیس

عکس خبري -بسيج در حال تهيه گزارش نقض حقوق بشر در انگليس

معاون روابط بین‌الملل بسیج گفت: این معاونت در حال تهیه گزارش نقض حقوق بشر در سال 2013 در انگلیس است كه به زودی آن را منتشر خواهد كرد.

به گزارش نما؛  احمد اسفندیاری معاون روابط بین‌الملل بسیج در نشست خبری که ظهر امروز به منظور تشریح مراسم رونمایی از گزارش وضعیت نقض حقوق بشر در سال 2013 در ایالات متحده آمریکا برگزار شد، گفت: این مراسم به صورت مفصل و با حضور مسئولین عالیرتبه سه قوه برگزار خواهد شد.


وی افزود: مراسم رونمایی از گزارش نقض حقوق بشر در آمریکا در سال 2013 در روز 7 بهمن در دانشکده حقوق دانشگاه تهران برگزار می‌شود.


اسفندیاری تاکید کرد: در این گزارش موارد مختلفی از جمله اعدام‌های آمریکا، نقض حقوق بشر در زندان‌ها، بازداشت خودسرانه و نقض عدالت کیفری، شکنجه زندانیان، نقض حریم خصوصی مردم، نقض حقوق اقلیت‌ها و بومیان آمریکا، نقض حریم خصوصی مسلمانان، تبعیض نژادی در سیستم قضایی آمریکا، نقض حقوق کودکان و سابقه باراک اوباما و دشمنی‌اش با آزادی بیان مطرح شده است.


معاون روابط بین‌الملل بسیج گفت: بیش از 3 هزار و 170 نفر در حال حاضر در انتظار مجازات اعدام در آمریکا هستند که هم اکنون نیز حقوق اولیه‌شان در زندان‌های این کشور در حال نقض شدن است. همچنین روزانه 5 نفر بر اساس کودک‌آزاری در آمریکا از بین می‌روند.


اسفندیاری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دیگر کشورهای مدعی حقوق بشر را رصد می‌کنیم، گفت:‌تهیه گزارش نقض حقوق بشر در انگلیس را هم شروع کرده‌ایم و به زودی منتشر خواهیم کرد. ما برنامه داریم هر سال این گزارش به صورت کامل‌تر منتشر شود.

۱۳۹۲/۱۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...