نسخه چاپی

نامت هنوز ورد زبانهاست

محمدكاظم انبارلویی

نامت هنوز ورد زبانهاست. هنوز ياد تو دلهاي مومنان را گرم و نوراني مي‌كند و پشت قدرتها را به لرزه درمي‌آورد. ملت ما به نام تو هويت خود را بازيافت. تاريخ ايران را بايد به دوقسمت قبل از ظهور و بعد از ظهور تو تعريف كرد.
تو بودي كه كاخ شيشه اي استبدادهاي مدرن را در شرق و غرب عالم شكستي و پرده ازرخ مستبدين عالم برداشتي. تو بودي كه پرچم توحيد را بر قلل رفيع انساني جهان امروز برافراشتي و مشت امت خود را بردهان كفر، شرك و الحاد كوبيدي.
تو بودي كه در عصرجهاني سازي كفر، "جهاني اسلامي" و "اسلامي جهاني" را نويد دادي و پيروان قبله و قرآن را به وحدت فراخواندي و تو بودي كه حتي پيروان اديان توحيدي را به همين راه مقدس فراخواندي.
اي زعيم ما، اي آقاي ما! اي امام ما! امروز انقلاب اسلامي 35 ساله شد با ما سخن بگو!
اي جان واي دو ديده بينا، چگونه اي ؟
وي رشك ماه و گنبد مينا چگونه اي ؟
اي ماه و صد چو ما ز پي تو خراب و مست
ما بي‌تو خسته ايم ، تو بي ما چگونه اي؟
نزديك نيم قرن است نام تو در سرتاسرگيتي بر سرزبانهاست. تو بودي كه به جوانان ما فرمودي ؛
بميريد بميريد از اين مرگ مترسيد
كزين خاك برآييد سماوات بگيريد
تو بودي كه بر سرنفسهاي سركش ما فرياد كشيدي
بميريد بميريد و از اين نفس ببريد
كه اين نفس چو بنداست شما همچو اسيريد
تو بودي كه به ملت ما فرمودي ابرهاي تيره و تار استبداد رااز سپهر سياست كشور دور كنيد تا ماه ولايت الهيه را رويت كنيد.
تو بودي به ما نويد دادي
بميريد بميريد و از اين ابربرآييد
چو زاين ابر برآييد همه بدر منيريد
امروز قدم رنجه نه به ميان ملت ما بيا و ببين
كيست در اين شهر كه او مست نيست
كيست در اين دور كزين دست نيست
كيست كه از دمدمه روح قدس
حامله چون مريم آبست نيست
امروز ملت ما و امت اسلام و حتي آزادگان جهان بيش از هر زمان به سخن تو و دم مسيحايي تو نيازمندند. اعتقاد داريم تو زنده‌اي و ناظر بر اعمال ما، مي‌خواهيم بدانيم
درحرم جان ما برچه رسيدي ؟ بگو!
اي همه را ديده تو ،‌ آنچه گزيدي ؛ بگو!
پس از تو نظم جهان به هم ريخت. امپراتوري كفر، شرك و الحاد شوروي فروپاشيد. صدام به درك رفت، رژيم صهيونيستي براي اولين بار طعم تلخ شكست را چشيد و سه سيلي محكم در جنگ 33 روزه ؛ 22 روزه و 8 روزه از فرزندان شجاع تو در خط مقدم مقاومت دريافت كرد.
ديكتاتورهاي مسلط بر جهان اسلام يكي پس ازديگري سرنگون شدند، موج بيداري اسلامي چون نسيمي روح بخش نام تو و ياد تو را در بلاد اسلامي زنده كرد حتي نطفه جنبش ضد سرمايه‌داري در بلاد كفر بسته شد. امروز جهان آبستن حوادث بزرگي است.
ما پيروزي‌هاي غرورانگيز رامديون راهي مي‌دانيم كه تو ترسيم فرمودي. فتوحات محير العقول رامديون كسي مي‌دانيم كه تو با سرانگشت تدبير خود پس از خود براي رهبري امت خود به ما نشان دادي! اگر فتحي بوده به خاطر اطاعت از فرمان او بوده و اگر مشكلي پديد آمده به خاطر نافرماني، نقض عهد و عدم انجام تكليف ما بوده است.
امت ما در روز 22 بهمن به خيابانها خواهد آمد تا نام تو و يادتو را فرياد زند و بزرگ شمارد.مردم ما روز 22 بهمن به خيابانها خواهند آمد تا پرچم ولايت تو را بر بلنداي قله هاي بزرگ برافراشته نگه دارند.مردم ما در روز 22 بهمن به خيابانها خواهند آمد تا راه تو را با اطاعت از رهبري مظلوم انقلاب تداوم بخشند.
مردم ما درروز 22 بهمن به خيابانها خواهند آمد تا با مشتهاي آسمان كوب و قوي بر دهان استكبار و استبداد جهاني بزنند و گزينه صبر و مقاومت را در برابر بوزينه‌هايي كه خود رامسلط بر جهان نشان مي‌دهند ، به نمايش بگذارند.
22 بهمن روزي است كه نام "خميني (ره)" جهاني شد هيچ قدرتي جلوي جهاني شدن نام تو را نمي‌تواند بگيرد دشمنان تو ابترند و تو از كوثري.
جهان امروز تشنه آب زلال حوض كوثر است، فقط تو مي‌تواني اين جهان تشنه را سيراب كني.
***
فردا 22 بهمن روز طلوع فجر انقلاب اسلامي است. مردم ايران به خيابان‌ها خواهند آمد تا35 سالگي انقلاب را در عصر قيام‌هاي رهايي‌بخش جشن بگيرند.
22 بهمن سرآغاز عزت پايدار و زاد روز فضل و شرافت و اقتدار ملت ايران است. چشم جهان همه ساله به اين روز دوخته شده و نام و ياد خميني (ره) كبير در جاي جاي اين حضور حماسي حس مي‌كنند.
فردا رئيس جمهور به نمايندگي از ملت ايران با مردم جهان بويژه مسلمانان سخن خواهد گفت. او از طرف مردم ايران نمايندگي دارد كه پاسخ گستاخي‌هاي آمريكا و رجزخواني‌هاي دشمنان اسلام را به نحو شايسته بدهد.
او بايد مشت‌هاي آسمان كوب و قوي مردم را كه فرياد مرگ بر آمريكا و مرگ بر انگليس و مرگ بر اسرائيل سر مي‌دهند براي دشمنان اسلام تفسير كند او بايد به دشمن بگويد ايران با اقتدار كامل ايستاده است و هنوز خون
خميني (ره) در رگ‌هاي ملت ايران جريان دارد. او بايد بگويد جوانان سلحشور ميهن اسلامي در آرزوي آن هستند كه روزي پنجه در پنجه استكبار جهاني انداخته و شاخ استبداد جهاني را بشكنند.

۱۳۹۲/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...