نسخه چاپی

بیانیه حزب موتلفه اسلامی:

پاسخ زیاده خواهی آمریكا پاره كردن توافق نامه است

عکس خبري -پاسخ زياده خواهي آمريكا پاره كردن توافق نامه است

معتقدیم اگر شرارت آمریكاییها در مذاكرات علنی شود و زیاده‌خواهیهای آنها روزافزون گردد به سرعت باید به گفتگوها پایان داد و توافق‌نامه را پاره كرد.

به گزارش نما ، حزب موتلفه اسلامي به مناسبت سي و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامی بیانیه‌ای را منتشر کرد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
مردم آگاه ايران
انقلاب اسلامي با عنایت های الهي 35 ساله شد. نزديك به نيم قرن است كه فرياد امام خميني(ره) در گوش تاريخ ايران وجهان طنين‌افكن شده و يك انقلاب در طول انقلاب هاي انبياء و اوليا شكل گرفته است.
اين انقلاب مسير تاريخ بشر را كه به سوي كفر و الحاد مي‌رفت به سمت توحيد و يكتاپرستي كشاند.
امام خميني(ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي فريادگر رهايي بشر در عصر ماست. او بزرگترين بت‌شكن تاريخ معاصر است و موفق شد بت الحاد، كفر و شرك در عصر جاهليت مدرن را با تبر انديشه اسلامي سرنگون كند.
او به تاريخ حكومت پادشاهان جور در ا يران پايان داد و نظامي الهي بر اساس انديشه مردم‌سالاري ديني بنا نهاد.
بدين مناسبت حزب موتلفه اسلامي نكاتي را در سالروز آغاز سي و ششمين طلوع فجر و يوم الله 22 بهمن يادآور مي‌شود.
1- ياد امام(ره) و درس جاودانه او در تاريخ زنده است و راه او چون مشعلي فروزان در پيش روي ماست.
او به ولايت «سفيه» در ايران خاتمه داد و راه الهي «ولايت فقيه» كه ولايت خدا و رسول است در پيش پاي ملت ما نهاد. هم او بود كه فرمود پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به كشور شما آسيب وارد نشود. رمز پيروزي ملت را در اطاعت از ولي فقيه مي‌دانيم و بر اين راه پاي مي‌فشاريم. ما شهادت مي‌دهيم پس از امام (ره) مقام معظم رهبري مؤمنانه ياد و راه امام(ره) را زنده نگه داشت و اجازه نداد، ذره‌اي از اين مسير الهي انحراف ايجاد شود.
2-مردمسالاري ديني در كشور متضمن آزادي و استقلال كشور است. كساني كه جمهوريت و اسلاميت نظام را بر نمي‌تابند راه دشمنان دين و كشور را طي مي‌كنند.
منافقان و محاربان نظام از اول در شكل گيري حكومت الهي در ايران سنگ‌اندازي كردند و حاضر نشدند راي مردم و حكم خدا را در اين مملكت امام زمان (عج) به رسميت بشناسند اما ملت بزرگ ايران با مقاومت و پايداري در راي صيانت از جمهوريت و اسلاميت نظام از هيچ كوششي فروگذار نكردند و از اين پس هم در برابر همه شدائد خواهند ايستاد تا نهال جمهوري اسلامي به ثمر رسد و چون مشعلي فروزان برای ملت‌هاي جهان روشنی بخش باشد.
3-رمز موفقيت‌ها و پيروزيهاي پي در پي در 35 سال گذشته وحدت ملي و انسجام اسلامي و حركت پشت سر رهبري آگاه و شجاع انقلاب بوده است. حزب موتلفه اسلامي تمام گروهها و احزاب و جريانهاي سياسي را به راه امام و بزرگداشت ياد امام و اطاعت از رهبري فرا مي‌خواند و معتقد است فقط دشمن در اين وادي است كه شكست را چند باره تجربه كرده است. ملت مادر جنگ نرم و سخت دشمنان اسلامي فقط با عامل اتحاد وانسجام و حرکت پشت سر رهبری سرافراز بیرون آمده است.
4- آمريكا و اروپا از نخستين روزهاي پيروزي انقلاب بر روي ملت ما خنجر كشيد و از دشمني و توطئه و دسيسه چيني كوتاه نيامد. ملت مظلوم ايران در برابر ظلم و ستم وزياده‌خواهي‌هاي «استكبار جهاني» ايستاد و «استبداد جهاني» را به رسميت نشاخت.
ملت ايران از مظلومان عالم در برابر مظالم آمريكا دفاع كرد و هزينه‌هاي آن را هم پرداخت. غرب در برابر پيشرفت‌هاي ملت ايران ايستاد و اعلام كرده است اجازه نمي‌دهد ملت ايران قلل رفيع علم را درجهان تسخير كند. اما جوانان غيور و دانشمندان شجاع ايران از تهديدهاي دشمنان نهراسيدند و مردانه در برابر تهديدها قد علم كردند. امروز ايران عضو باشگاه هسته‌اي جهان عضو كلوپ هوافضاي جهان و از نادر كشورهايي است كه در فناوريهاي نانوتكنولوژي حرف اول را مي‌زند. ما افتخار مي‌كنيم به دانشگاهيان شجاع ودانشمندان دلير خود كه مردانه در مسير افتخارآفرينهاي ملت ايران حركت مي‌كنند و تا پاي جان از آنها حمايت خواهيم كرد.
5-مذاكرات با غرب بويژه آمريكا در موضوعات هسته ای بايد هوشمندانه و هدف از مذاكرات دفع شّر آنها باشد. اگر اين مذاكرات به افزايش شرور دشمن منجر شود بايد عطاي آن را به لقايش بخشيد. حزب موتلفه اسلامي معتقد است مذاكرات با آمريكا بايد در فرايند مذاكرات 1+5 صورت گيرد و هر گونه گفتگوي دوجانبه به خاطر دشمني فزاينده آمريكائيها متوقف شود. همچنين مذاكرات مختص مسايل هسته‌اي باشد و از هر گونه مذاكره پيرامون مسايل ديگر پرهيز شود. بويژه آنكه از اين مذاكرات بوي عادي‌سازي روابط به مشام رسد. ملت ما به آمريكاييها بي اعتماد هستند و آنها را غاصب اموال ايران و دشمن پيشرفتهاي كشور مي‌دانند.
ما معتقديم اگر شرارت آمريكاييها در مذاكرات علني شود و زياده‌خواهيهاي آنها روزافزون گردد به سرعت بايد به گفتگوها پايان داد و توافق‌نامه را پاره كرد و به نقطه اول برگشت اين تنها راه و تنها پاسخ ممكن خواهد بود.
6- دولت بايد همت خود را معطوف به بنيانهاي قدرت در داخل بويژه در حوزه اقتصاد قرار دهد. اكنون بيش از هزار ميليارد دلار قدرت توليد ناخالص ملي كشور است با ين قدرت ما نيازي به ديگران نداريم و مي‌توانيم بنيان‌هاي اقتصاد مقاومتي را روي همين قدرت توليد متمركز كنيم و تهدیدهای نظامي و تحريم‌هاي اقتصادي هراسي به خود راه ندهيم.
كشوري كه داراي عظيم‌ترين ذخاير معدني جهان است. كشوري كه به درياهاي آزاد جهان راه دارد. كشوري كه خاكش و آبش كفاف زيست عزت‌مندانه بيش از 300 ميليون نفر را دارد نبايد به خاطر برخي كاستي‌ها گوشه‌چشمي به غرب داشته باشد. 35 سال است ما زيست عزت‌مندانه بدون آمريكا را تجربه داريم.لذا ادامه راه را متكي به ايمان مردم و اراده پولادين جوانان كشور هستيم.
7- روحانيت معظم حوزه‌هاي علميه در سراسر كشور دانشگاهها و مراكز آموزش عالي مملو از دانشمنداني است كه دلشان براي استقلال و آزاي و سرافرازي كشور مي‌تپد دولت بايد با تكيه به قدرت عظيم نرم‌افزاري و سخت‌افزاري به پيشرفت كشور در چارچوب برنامه چشم‌انداز بيست ساله سرعت ببخشد و اطمينان داشته باشد ملت پشتيبان دولت اسلامي است و او را در صحنه‌هاي خوف و خطر تنها نخواهد گذاشت. لذا بايد با اقتدار در صحنه هاي جهاني سخن گفت و بناي حركت را بر روي كرامت و فداكاري ملت گذاشت.
8- قواي سه گانه متحد و يكپارچه زير نظر رهبري انقلاب، وظايف خود را در چارچوب قانون اساسي و پايبندي به قانون‌مداري انجام دهند و آبادسازي و سازندگي كشور را براي جبران عقب‌ماندگيها در دستور كار خود داشته باشند و از حاشيه سازي بپرهيزند و خداي ناكرده با سوء تدبيرها بهانه به دست دشمن ندهند مشروعيت قوا حركت در چارچوب سياستهاي تعيين شده از سوي رهبري است. اقبال و ادبار ملت به دولتها و مسئولان از اين زاويه صورت مي‌گيرد.
9- راهپيمايي عظيم 22 بهمن آوردگاه قدرت نرم انقلاب اسلامي است. هر سال ملت ما با برپايي راهپيمايي عظيم يوم‌الله 23 بهمن قدرت خود را به رخ دشمنان اسلام و انقلاب مي‌كشند. راهپيمايي 22 بهمن خنثي كننده توطئه‌ها برباد دهنده خرمن فتنه‌هاست.
حزب موتلفه اسلامي همپاي ملت ايران در راهپيمايي 22 بهمن شركت مي‌كند و هم صدا با ملت ايران فرياد مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل سر مي‌دهد.
حزب موتلفه اسلامي

۱۳۹۲/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...