نسخه چاپی

اظهارات ماجدی در خصوص جذب شهباززاده و درگیری بازیكن استقلال در بیمارستان

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: «سیاوش اكبرپور به ما گفته فقط درگیری لفظی بوده و بهتر است در این مورد از خودش سؤال كنید.»

به گزارش نما، میرشاد ماجدی در مورد اینکه مدیران باشگاه سایپا گفته‌اند چرا استقلال با شهبازاده مذاکره کرده است، اظهار داشت: «برخی دوستان قبل از بازی با استقلال پیش‌دستی می‌کنند و می‌خواهند یک هفته در مطبوعات باشند. شهباززاده تا جایی که من می‌دانم در فهرست بازیکنان مورد نظر استقلال قرار ندارد. دو سه بازیکن قرضی می‌خواهیم بگیریم که خود قلعه‌نویی صحبت‌هایش را کرده و تا این لحظه ایمان مبعلی صد درصد شده است اما تا جایی که من می‌دانم شهباززاده در فهرست ما قرار ندارد او بازیکن خوبی است ما هم دوستش داریم اما در فهرست بازیکنان مورد نظر استقلال نیست.»



سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد درگیری فیزیکی سیاوش اکبرپور در بیمارستان و ماجرای حضور پلیس در این درگیری گفت: «بهتر است که در این مورد با خودش صحبت کنید اکبرپور به ما گفته درگیری لفظی بوده اگر اکبرپور حرفی بزند درست است ما که مدرکی نداریم ضمن اینکه این بحث شخصی بوده و مربوط به فوتبال نیست. اگر هم بحثی مطرح شده بود با مدیریت باشگاه در میان می‌گذاشت.»

فارس

۱۳۹۲/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...