نسخه چاپی

بازگشت به صدر این بار بدون نیروی هوایی

به گزارش نما، در آخرین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر دیروز تیم استقلال تهران در ورزشگاه ازادی میزبان تیم سایپای البرز بود که در این بازی امیر قلعه نویی توانست انگین فیرات را مغلوب کند و سه امتیاز این بازی را به حساب آبی پوشان واریز و با استقلال به صدر جدول بازگردد. این در شرایطی بود که پرسپولیس با تساوی در برابر فجر سپاسی شیراز تا حدودی از مسیر قهرمانی خارج شد و فولاد هم با برتری در برابر حریفش هم امتیاز با آبی پوشان پایتخت در صدر جدول قرار گرفت و نفت تهران هم با پیروزی برابر تراکتور سازی هم خود را به کورس بازگردان و هم تونی را از کورس خارج کرد. اما بازی استقلال دو نکته بسیار مهم را در بر داشت.

در این بازی آرش برهانی بعد از مدت ها پایش به گلزنی باز شد و صدمین گلش را در لیگ برتر به ثمر رساند و در آغوش امیر قلعه نویی آرام گرفت تا این مساله ختمی باشد بر اختلافات امیر قلعه نویی و آرش برهانی. هر چند این اختلافات به هیچ وجه در رسانه ها بیان نشد و بازیکنان جوانتر باید اخلاق حرفه ای را از آرش برهانی یاد بگیرند.

اما دیگر مساله ای که در این بازی جلب توجه کرد این بود که خط حمله استقلال در این بازی به کمک مهاجمانش با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید و این بار دیگر خبری از مدافعان گلزن آبی پوشان نبود. و نکته مهم تر این بود که نیروی هوایی استقلال در این بازی موفق به گل زدن نشد تا امیر قلعه نویی هم خوشحال شود و هم ناراحت. خوشحال برای آنکه از زیر بار فشار های رسانه ای به خاطر بازی هوایی رهایی می یابد و هم ناراحت به این خاطر که نیروی هوایی اش در این بازی ناکام بوده است و موفق به گلزنی نشده است.

این روزها شاهد مورد عجیبی در تیم استقلال هستیم. شادی این روزهای بازیکنان استقلال تقریبا منحصر به فرد است. در تمرین روز گذشته این تیم وقتی کار به شوخی با گلوله برف کشید سیاوش اکبرپور ناگهان با پاره اجر به دنبال لیدر دوید و به شوخی او را با پاره اجر زد که از شانس خوب این لیدر اجر با فاصله از کنارش رد شد. امروز هم پس از اینکه برهانی گل زد مدافع استقلال با سرعت خودش را به او رساند و در چند نوبت اصرار داشت تا با لگد، شادی اش را با گلزن تیمش تقسیم کند. برهانی خوش شانس بود که هیچ کدام از لگد های امیر حسین به او برخورد نکرد.

با این پیروزی امیر قلعه نویی باز هم خود را مدعی شماره یک قهرمانی معرفی کرد و به صدر جدول باز گشت تا این بار به احتمال بسیار زیاد سرنوشت قهرمان لیگ برتر در بازی رو در رو بین دو تیم استقلال و فولاد در اهواز تعیین شود. هر چند سپاهان را نباید دست کم گرفت . آنها چراغ خاموش در حال حرکت هستند.

باید منتظر ماند و دید از بین این سه تیم چه تیمی فاتح لیگ برتر فشرده امسال می شود؟

۱۳۹۲/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...