نسخه چاپی

بلوف های سیاسی آمریكا

عکس خبري -بلوف هاي سياسي آمريکا

مسئول معاونت تحلیل و بررسی بسیج اساتید استان تهران با تأكید بر اینكه اظهارات مقامات آمریكایی درباره‌ گزینه‌های نظامی بلوف است، گفت: آمریكا باید از صحنه‌ جهان محو شود و شواهد حاكی از این است كه آمریكا قدم‌های آخر خود را در خاورمیانه بر می‌دارد.

به گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، "پهلوانی" با تأکید بر اینکه اظهارات مقامات آمریکایی درباره‌ گزینه‌های نظامی بلوف سیاسی است، گفت: آمریکا مثل گذشته به هر مشکلی که بر می‌خورد احساس ترس، وحشت و ضعف کرده و از واژه گزینه‌های روی میز استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در تمام مراحل مذاکرات با همکاری سازمان ملل فقط در راستای تضعیف مسلمانان گام برداشته‌اند، افزود: آمریکا احساس می‌کند با به کار بردن واژه "گزینه‌های روی میز" می‌تواند جهان اسلام را تضعیف کند، ولی باید بداند که اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

مسئول معاونت تحلیل و بررسی بسیج اساتید استان تهران اظهار داشت: آمریکایی‌ها هیچ‌گاه به سلاح دست نمی‌برند، چرا که خودشان می‌دانند که این کار به منفعتشان نخواهد بود.

پهلوانی با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد با حرافی جهان اسلام را تحریک کند، ابراز داشت: با توجه به بیداری اسلامی و وحدت شیعیان و اهل سنت، آمریکا موقعیت خود را در خطر می‌بیند.

وی با تأکید بر اینکه مقامات آمریکایی گزافه‌گویی می‌کنند، خاطرنشان کرد: آمریکا باید از صحنه‌ جهان محو شود و شواهد حاکی از این است که آمریکا قدم‌های آخر خود را در خاورمیانه بر می‌دارد.

۱۳۹۲/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...