نسخه چاپی

تولد نوزادان الكلی در انگلیس!

شمار زنان باردار در انگلیس كه به دلیل مصرف مشروبات الكلی در زمان بارداری، جنین خود را در معرض خطر جدی مسمومیت الكلی قرار می دهند، هشدار دهنده است.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: شمار زنان باردار در انگلیس که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در زمان بارداری، جنین خود را در معرض خطر جدی مسمومیت الکلی قرار می دهند، هشدار دهنده است.

آمار تکان دهنده از افزایش 50 درصدی موارد ابتلا به سندرم جنینی الکل (موقعیتی ناشی از مواجهه با الکل قبل از زمان تولد) در دو سال گذشته در انگلیس حکایت دارد و حال آنکه بیش از 300 کودک به طور قابل توجهی در سال گذشته تحت تاثیر این امر قرار گرفتند.

تحقیق اندیشکده ای موسوم به ˈمرکز عدالت اجتماعیˈ نشان داد که 313 نوزاد سال گذشته به دلیل قرار گرفتن در معرض الکل در زمان جنینی آسیب دیدند که این رقم تقریبا سه برابر رقم 10 سال قبل از آن بود.

این مرکز برآورد کرد که از هر یکصد نوزاد، یک نفر در حال حاضر با اختلالات ناشی از سندرم جنینی الکل متولد می شوند. غیرعادی بودن چهره، ناتوانی در یادگیری و مشکلات رشد از جمله این اختلالات است.

قرار است محافل قضایی انگلیس در مورد تحت پیگرد قرار دادن زنانی که جنین خود را در معرض الکل قرار می دهند، تصمیم گیری کنند.

۱۳۹۲/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...