نسخه چاپی

افتتاح 2200 واحد مسكن مهر در بهبهان

عکس خبري -افتتاح 2200 واحد مسكن مهر در بهبهان

این تعداد واحد مسكن مهر در فاز اول به بهره برداری رسیده است و بقیه واحدهای مسكن مهر این شهرستان تا پایان سال به بهره برداری می رسند.

دو هزار و 200واحد طرح مسكن مهر یكشنبه با حضور 'محمد رضا رحیمی ' معاون اول رییس جمهوری در شهرستان بهبهان خوزستان به بهره برداری رسید.

فرماندار بهبهان در حاشیه افتتاح این واحدهای مسكونی به خبرنگارایرنا گفت: از این تعداد یك هزار و 16واحد مسكن مهر توسط تعاونی ها و گروه های ساخت و 830 واحد به صورت خودمالك ساخته شده اند.

'فرهاد بازلی محبوب'افزود: 370 واحد دیگر نیز با استفاده از تسهیلات مقاوم سازی روستایی ساخته شده اند.

وی گفت: این تعداد واحد مسكن مهر در فاز اول به بهره برداری رسیده است و بقیه واحدهای مسكن مهر این شهرستان تا پایان سال به بهره برداری می رسند.

فرماندار بهبهان افزود: ساخت واحدهای مسكن مهردراین شهرستان از سال 88آغاز شده و درمجموع هفت هزار و 487واحد شهری وروستایی در دست ساخت است.

بازلی محبوب افزود: در این شهرستان 34 تعاونی شهری درقالب یك هزار و 992 واحد و در بخش واحدهای خودمالك یك هزار و 204واحد با اخذ تسهیلات 20میلیون تومان دردست ساخت است كه امروز با موافقت وزیر راه وشهرسازی این رقم به 25میلیون تومان افزایش یافت.

بازلی محبوب سهم آورده اعضای این تعاونی ها را 13تا 14میلیون تومان عنوان اعلام كرد و گفت: این واحدها با زیربنای مفید 83 متر مربع و با احتساب فضاهای مشاع، 104متر مربع زیربنا دارند.

وی اظهار داشت: در شهرهای زیر 25هزار نفر -آغاجاری ،زیدون و سردشت _ نیز 252واحد در قالب تعاونی و گروه های ساخت و 365واحد خودمالك درحال ساخت است كه تا سقف 10میلیون تومان تسهیلات گرفته اند.

فرمانداربهبهان ادامه داد : معاون اول رییس جمهور امروز ضمن پرده برداری از یادمان مسكن مهر این شهرستان به صورت نمادین كلید تعدادی از واحدهای مسكن مهر این شهرستان را تحویل صاحبان آنها داد و با اهدای لوح تقدیر از دست اندركاران اجرای طرح مسكن مهر این شهرستان تقدیر وتشكر كرد.

۱۳۹۱/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...