نسخه چاپی

تجلیل از قهرمانان ورزشی وزارت دفاع

عکس خبري -تجليل از قهرمانان ورزشي وزارت دفاع

با حضور امیر عزتی از قهرمانان ورزشی وزارت دفاع و پشتیبانی و نیروهای مسلح در پنجمین جشنواره فرهنگی، ورزشی سربازان و كاركنان وظیفه این وزارتخانه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش نما؛ در پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی وزارت دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح و قهرمانان ورزشی کارکنان وظیفه این وزارتخانه تجلیل شد.
در این مراسم که به عنوان مراسم اختتامیه این جشنواره در سالن شهدای صنایع هواپیمایی ایران در مرکز همایش‌های هوایی برگزار شد، "امیر عزتی" معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و رئیس هیات‌های ورزشی وزارت دفاع با حفظ سمت و سردار "علی ساری" مدیرکل خدمات و امور ایثارگران وزارت دفاع و "امیر بنی طرفی" جانشین سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح حضور داشتند.
سردار "علی ساری"مدیرکل خدمات و امور ایثارگران وزارت دفاع، اظهار داشت: حدود ۵۰۰۰ سرباز ورزشکار در مسابقات ورزشی سربازان وزارت دفاع در رشته‌های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نفرات بر‌تر مشخص شدند تا به مسابقات ورزشی نیروهای مسلح راه یابند.
وی با اشاره به کسب مقام اول و دوم در رشته طناب کشی و کسب عنوان دومی و سومی در رشته دوی صحرانوردی و مقام سوم در رشته کاراته توسط کارکنان وظیفه و سربازان وزارت دفاع در مسابقات ورزشی تصریح کرد: در کاراته انفرادی هم پایوران و هم سربازان وزارت دفاع توانستند مقام دوم و سوم را از آن خود کنند.
سردار ساری گفت: مقام دومی در رشته جودو و عنوان سومی در رشته کشتی نصیب ورزشکاران وزارت دفاع شده است.
وی افزود: تلاش می‌کنیم در راستای احیاء ورزشی و توجه به ورزش قهرمانی در وزارت دفاع، در بخش کادر و وظیفه گام‌های مؤثری برداریم.
مدیرکل خدمات و امور ایثارگران وزارت دفاع، اظهار داشت: امیدواریم در مسابقات ورزشی سال‌های آینده با توسعه ورزشی در وزارت دفاع عناوین بهتری در رشته‌های مختلف کسب کنیم.
وی در پایان بر لزوم توجه به جوانان و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در میان سربازان تاکید کرد.
گفتنی است؛ تجلیل از سربازان وظیفه و کارکنان وزارت دفاع در رشته‌های شنا، والیبال، دو می‌دانی و فوتسال با اهدای کاپ و لوح تقدیر و نیز تجلیل از کادر مربیان و روسای هیات‌های ورزشی و مسئولان تربیت بدنی وزارت دفاع از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

۱۳۹۲/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...