نسخه چاپی

انحلال یك فراكسیون نزدیك به دولت در مجلس

عکس خبري -انحلال يک فراکسيون نزديک به دولت در مجلس

نماینده مردم اردبیل در مجلس كه از وی در اخبار به عنوان «رئیس فراكسیون مهرورزی مجلس» نامبرده می‌شد از انحلال این فراكسیون خبر داد و گفت: بالغ بر یكسال است كه این فراكسیون را رها كرده‌ام.

به گزارش نما حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفتگو با همشهری آنلاین درباره سرنوشت «فراکسیون مهرورزی مجلس» و دلایل رها کردن این فراکسیون گفت: «انتساب این فراکسیون به برخی جاها بود. یا به عبارتی دیگر این فراکسیون را به برخی منسوب می‌کردند.»

وی در پاسخ به اینکه «آیا منظورتان، انتساب این فراکسیون به جریان انحرافی است؟» گفت: «شاید ...»

نماینده مردم اردبیل در پاسخ به اینکه آیا «فراکسیون مهرورزی مجلس» منحل شده است، گفت: «بله ...»

موسوی که پاسخ‌های کوتاه به این سوالات می‌داد، یادآور می‌شد «در این باره مصاحبه نمی‌کنم.»

به گزارش همشهری آنلاین، سیدکاظم موسوی اردیبهشت ماه سال گذشته به فردا گفته بود: «فراکسیون مهروزی مجلس ادامه راه ستادهای مهرورزی انتخاباتی احمدی‌نژاد است. ستادهای استان‌ها همچنان مشغول فعالیت است و مردم در کل کشور می‌توانند مشکلات خود را با آنها در میان گذارند تا ستادها مشکلات را به فراکسیون مهرورزی در مجلس انتقال دهند.»

وی اظهار داشته بود: «خانواده‌هایی که بیماری با مریضی مزمن و یا معلولی دارند و یا دختران دم‌بختی که مشکل تهیه جهیزیه دارند، می‌توانند از طریق ارتباط با ستادهای مهرورزی، مشکل خود را با فراکسیون مجلس در میان گذاشته تا به آنها کمک‌های مالی جهت هزینه‌های بیمارستانی و یا تهیه جهزیه اختصاص داده شود.»

۱۳۹۱/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...