نسخه چاپی

پیرزن برزیلی، ۴۴ سال باردار بود

در اتفاقی نادر پزشكان برزیلی از بارداری پیرزنی ۸۴ ساله خبر دادند كه ۴۴ سال به طول انجامید.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری اسپانیایی زبان «آمریکا اینفوبائه»؛ پزشکان برزیلی روز شنبه ۲۰ بهمن اعلام کردند که پیرزنی ۸۸ ساله را که ۴۴ سال است جنین مرده‌ای را در رحم خود حمل می کند، مورد آزمایش قرار داده اند.

مطابق با گزارشات این پیرزن به منظور انجام معاینات دوره‌ای روز جمعه به بیمارستان مراجعه کرده که پزشکان تشخیص داده اند جنینی مرده در رحم او وجود دارد.

این پیرزن اعلام کرده است که ۴۴ سال پیش زمانی که از بارداری خود مطلع شده نزد پزشکی خانگی مراجعه کرده است تا این جنین را سقط کند و آن فرد به منظور سقط جنین توصیه هایی ارائه کرده است.

این پیرزن گفته است: پس از انجام پیشنهادات وی دیگر دردی احساس نکردم و فکر کردم که جنین سقط شده و دیگر هیچ نشانه ای از بزرگ شدن جنین احساس نکردم و تا به امروز هیچ درد و مشکلی نداشته‌ام.

پزشکان اعلام کرده اند که توسط اشعه ایکس تشخیص داده اند که این جنین در هفته های ۲۰ تا ۲۸ بارداری مرده است.

پیرزن برزیلی تاکید کرده است که نمی خواهد این جنین را از بدن خود خارج کند زیرا در طول ۴ دهه گذشته هیچ مشکلی برای او ایجاد نکرده اما پزشکان خاطرنشان کرده اند که خارج شدن این جنین مرده از بدن این پیرزن ضرروری است.

یکی از متخصصان در خصوص این اتفاق عجیب گفته است: این پدیده خارق العاده و غیر عادی است جالب اینکه این پیرزن هیچ مشکلی احساس نکرده است اما ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا پیرامون این مسئله به صورت جدی تحقیق کنیم و سپس تصمیم داریم با خانواده وی مذاکره کنیم تا اجازه دهند جنین را از بدن این پیرزن خارج کنیم.

۱۳۹۲/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...