نسخه چاپی

فتح‌الله‌زاده: باشگاه پیگیر قضیه اكبرپور است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:قلعه نویی آرش برهانی را مثل پسرش دوست دارد و این بازیكن از این به بعد بازی های بهتری برای استقلال انجام می دهد.

به گزارش نما ، علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اعلام برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: برنامه هفته بیست و نهم برای ما مطلوب نیست چون ما سه روز قبل از این هفته در امارات با الجزیره بازی داریم و چطور فرصت کنیم خود را به اهواز برسانیم. قطعا با مهدی تاج بابت این موضوع صحبت می کنیم.

وی در مورد جذب ایمان مبعلی نیز عنوان کرد: خوشبختانه کارها در حال انجام است و علی امیری پیگیری این موضوع را می کند. امروز و فردا دیگر تکلیف مشخص می شود. باشگاه استقلال خوزستان هم در این زمینه به ما کمک کرده است.

فتح الله زاده در مورد صحبت های محجوب نیز گفت: او با عذرخواهی اش کار بزرگی انجام داد. من دیروز که حرف هایش را شنیدم تعجب کردم. ما همیشه ملوان را دوست داریم و خودم هر موقع به انزلی می روم ابتدا سر مزار سیروس قایقران می روم. ارتباط ما با باشگاه ملوان همیشه خوب بوده است. من همیشه به پیشکسوتان ملوان احترام گذاشته ام. به نظر من هم باید ارتباطات باشگاه سازنده باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه بازی این تیم مقابل ملوان حساس است و این روزها صحبت از از دست دادن قهرمانی استقلال در اولین سال لیگ حرفه ای در انزلی می کنند، گفت: ما آن سال جام را از دست دادیم اما امسال در انزلی جام را به دست می آوریم. هر 4 بازی آینده استقلال سرنوشت ساز است و مثل فینال می ماند.

وی در خصوص اینکه آیا در آسیا با مشکل روبرو نیستند، گفت: مشکل که داریم. باید بازیکن جدید بگیریم تا تیم تقویت شود.

فتح الله زاده در مورد تمدید قرارداد جباری با الاهلی گفت: امیدوارم که این بازیکن در تیم خود موفق باشد. به هر حال بازیکنان باید آینده خود را هم در نظر بگیرند و این تصمیم حق او بوده است.

وی در ارتباط با اینکه سجادی معاون وزارت ورزش اعلام کرده از لحاظ قانونی وزارت نمی تواند به پرسپولیس و استقلال کمک کند، عنوان کرد: مجلس باید دست وزارت ورزش را باز بگذارد. گودرزی در حال تلاش است ولی ما هم روزهای سختی را می گذرانیم.

فتح الله زاده در پایان در مورد 100 گله شدن آرش برهانی نیز گفت: او به باشگاه 100تایی ها رفت و باید چمدان خود را ببندد تا دوباره 100 گل دیگر بزند. البته در این مدت هم او تحت فشار بود. خودش هم می داند که امیر قلعه نویی او را مثل پسر خودش دوست دارد و مطمئن هستم از این به بعد هم بازی های بهتری انجام می دهد.

وی در پایان گفت و گو با فارس در خصوص قضیه درگیری اکبرپور در یکی از بیمارستانهای تهران گفت: اولا بگویم بنده هیچ تماسی با مدیر یا پزشک و کارمندان آن بیمارستان نداشتم و وارد این ماجرا نشدم. اعتقاد دارم این مسائل باید از طریق قانون پیگیری شود و بخش حقوقی باشگاه ما هم پیگیر این قضیه است.

۱۳۹۲/۱۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...