نسخه چاپی

حضور سرلشكر صفوی در راهپیمایی زنجان

دستیار فرماندهی معظم كل قوا گفت: پیام راهپیمایی پرصلابت ملت ایران به صهیونیست‌های كودك‌كش این است كه آغاز جنگ با ایران به‌معنی نابودی رژیم صهیونیستی به‌دست نیروهای حزب‌الله ایران و حزب‌الله لبنان است.

به گزارش نما به نقل از فارس، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا که در اجتماع راهپیمایان روز 22 بهمن استان زنجان سخن می گفت، با اشاره به نقش مردم این استان در پشتیبانی از انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم انقلابی زنجان نه تنها در شهر زنجان بلکه در در روستاهای بزرگ و کوچک، با پیروی از روحانیت مجاهد انقلاب و پیرو امام، با شجاعت به صحنه مبارزه و اعلام تنفر از طاغوت و حمایت از نهضت حضرت امام (ره) به میدان آمدند و امام حق را یاری کردند و انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی با اشاره به آثار و پیامدهای سیاسی راهپیمایی روز 22 بهمن، در افکار عمومی مردم جهان تصریح کرد: راهپیمایی عظیم مردم زنجان در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایش قدرت و عظمت و تجلی گاه وحدت و انسجام ملی و پایبندی بر اصول و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و مطالبه عزتمندانه و مقتدرانه حقوق ملت ایران در دیپلماسی خارجی است.

صفوی ادامه داد: پرده‌پوشی، مسامحه و کوتاه‌آمدن در برابر عربده‌کشی و تهدید و اهانت دشمنان ظالم و جنایتکار، ظلم به انقلاب، شهیدان و خیانت به آیندگان است.

وی اضافه کرد: راهپیمایی با عظمت ملت بزرگ ایران سرمایه و پشتوانه سیاست خارجی دولت‌مران در عرصه روابط بین الملل و دیپلماسی است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت: تردیدی نیست که قدرت روز افزون انقلاب کبیر اسلامی، جایگاه وزین جمهوری اسلامی در معادلات امنیتی و سیاسی منطقه و وجود رهبری خردمند و ملت مقاوم و صبور و دولت مردانی کارآمد، توان مقابله با دسیسه‌های دشمنان دغل باز و فریب کاری مثل آمریکایی ها و صهیونیست‌ها را داراست و پیروزی از آن ملت بزرگ ایران است.

سرلشکر صفوی افزود: پیام راهپیمایی 22 بهمن جوانان دلاور استان زنجان به آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها آن است که شما در جنگ پیش‌دستانه در عراق و افغانستان با شکست مواجه شدید و میلیاردها دلار هزینه کردید و هزاران کشته و چندین هزار معلول جنگی دادید و بحران اقتصادی شما در آمریکا یکی از دلایل شکست شما دراشغالگری افغانستان و عراق است، چگونه پس از این شکست‌ها از گزینه نظامی علیه ملت ایران سخن می گویید؟

وی ادامه داد: البته ملت ایران و نیروهای مسلح، با تمام قدرت آماده دفاع همه جانبه هستند و هر هجومی را با ضربات متقابل و غیر قابل تصور شما پاسخ خواهند داد.

"شما خوب می فهمید که پایگاه‌های متعدد شما و چندین هزار نیروی مستقر در اطراف ایران بسیار آسیب پذیر هستند.آیا جامعه شما تحمل چند هزار کشته را خواهد داشت؟".

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: پیام این راهپیمایی به دشمنان فرامنطقه‌ای ایران و افرادی که با بی شرمی و توهین به شعور ملت ما مدام از گزینه‌های روی میز صحبت می کنند، این است که اگر حماقتی از آنها سر بزند، رهبری انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران و نیروهای مسلح قدرتمند، شما را به شکستی بزرگ‌تر از ویتنام، عراق و افغانستان مواجه می سازد.

صفوی با اشاره به شکست صهیونیست‌ها در جنگ 33 روزه لبنان و جنگ 22 روزه غزه، گفت: پیام راهپیمایی پرصلابت شما به صهیونیست‌های کودک‌کش این است که شما که در جنگ 33 روزه لبنان و جنگ 22 روزه غزه شکست خوردید، چگونه می خواهید با ایران بجنگید؟ شروع جنگ با ایران یعنی نابودی رژیم صهیونیستی به‌دست نیروهای حزب‌الله ایران و حزب‌الله لبنان.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در بخش دیگری از سخنانش در تحلیل شرایط کنونی انقلاب کبیر اسلامی و تأثیر و بازتاب آن در مسائل مردم منطقه غرب آسیا و جهان اسلام و روابط بین الملل گفت: هم‌اکنون در شرایط فوق العاده پیچیده سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در مقیاس ملی، منطقه ای و جهانی قرار گرفته‌ایم و به فرمایش مقام معظم رهبری در یک پیچ تاریخی قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: انقلاب کبیر اسلامی آرایش و موازنه قدرت در جهان را تغییر داد و زمینه تحقق وعده الهی برای پیروزی مستضعفان بر مستکبران را فراهم کرد و انقلاب کبیر اسلامی نشان داد که قدرت آینده جهان را ملت‌های ستمدیده و مظلوم، خصوصاً ملت‌های متکی بر فرهنگ قرآنی و با رهبری اسلامی، شکل خواهد داد.

سرلشکر صفوی گفت: قرن حاضر با عنایت خداوند متعال قرن بیداری اسلامی ملت‌ها و قرن شکل گیری قدرت بزرگ جهان اسلام است و نقطه شروع این قدرت‌نمایی پیروزی انقلاب کبیر اسلامی شما به رهبری ولایت فقیه بود و هم‌اکنون هم مرکز ثقل این قدرت و قلب طپنده این قدرت نرم، یعنی قدرت نفوذ فرهنگی و سیاسی ایران اسلامی است.

وی در پایان تأکید کرد: بدون تردید بیداری اسلامی چند سال اخیر تحت‌تأثیر و الگو گرفته از رفتار مردم قهرمان و انقلابی ایران است.

۱۳۹۲/۱۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...