نسخه چاپی

نظر علی كریمی درباره مدیرعاملی پروین

هافبك تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز گفت: خیلی علاقه دارم كه یك جام به قرمزدوستان حامی تراكتورسازی تبریز هدیه كنم و همه كار خواهم كرد تا این اتفاق رخ دهد.

به گزارش نما ، علی کریمی در گفت‌وگو با فارس درباره آخرین شرایط تراکتورسازی، اظهار داشت:‌ باوجود روحیه بسیار خوب و مناسبی که داشتیم، متاسفانه در دیدار برابر نفت با بازی خوب حریف روبرو شدیم و شاید با این شکست از قهرمانی در لیگ برتر دور شدیم.
وی افزود: خدا را شکر از طرفی دیگر در جام حذفی به فینال رفته‌ایم و انشاءالله سعی می‌کنیم شرمنده مردم تبریز نشویم. راستش را بخواهید خیلی دوست دارم یک جام به مردم طرفدار رنگ قرمز و تراکتور تبریز هدیه بدهم که هر کاری از دستم بر بیاید انجام می‌دهم.
کریمی درباره برخی مشکلات برای بازی در کرمان، گفت: بالاخره بازی فینال جام حذفی بازی کوچک و کمی نیست و سازمان لیگ باید نظارت خود را تا لحظه آخر به این بازی‌ها داشته باشد، قرار است نماینده ایران در لیگ قهرمانان مشخص شود.
وی افزود: من معتقدم باید در خصوص زمین بازی بیشتر بررسی شود،‌ البته به مردم کرمان احترام می‌‌گذارم اما شرایط زمین بازی فینال که شاید خیلی‌ها آن را تماشا کنند، حداقل باید طوری باشد که بتوان دو پاس داد یا به راحتی دریبل کرد. قطعا ناهموار بودن زمین کیفیت فوتبال را کم می‌کند، چون بازی به نظرم بازی معمولی نیست و نباید بخواهیم یک طوری آن را تمام‌شده بدانیم. ما باید به فینال جام حذفی بسیار جدی نگاه کنیم که من امیدوارم بتوانیم در این بازی حساس و سخت، پیروز شویم.
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درمورد ناراحتی فولادی‌ها بابت تعریف کی‌روش از وی و انگیزه چند برابرش در بازی قبلی، گفت: من کاری نکردم و فقط وظیفه‌ام را انجام دادم. آقای فرکی همیشه به من لطف داشته‌اند. بازی مهمی برای من و تراکتور بود که خوشبختانه توانستیم تیم پرقدرت فولاد را پشت بگذاریم الان هم بازی بسیار سختی برابر مس داریم که باید با تمام توانمان به میدان برویم چون هوادارانمان دوست دارند تیمشان فصل آینده هم در آسیا باشد.
وی در پاسخ سؤالی که آیا شما دوست داشتید بازی رفت و برگشت باشد، یادآور شد: بله، چون بالاخره حق هواداران بود که بازی تیم خود را در فینال ببینند، من قبلا هم گفتم متاسفانه قانون‌ها زیاد در لیگ ما تغییر پیدا می‌کند که دلیلش را نمی‌دانم. اما روی هم رفته فینال جام حذفی آخرین راه است که ما امسال به یک جام برسیم که انشاءالله این اتفاق خواهد افتاد البته باز هم باید بگویم بازی در کرمان بسیار سخت است و هرگز نباید به جایگاه این تیم در جدول لیگ برتر نگاه کنیم.
کریمی درباره اولیویرا گفت: مربی خوبی است و هواداران دوستش دارند، به نظرم باید به او فرصت داد تا بتواند کارآیی خود را در تراکتور داشته باشد.
وی در در مورد شرایط پرسپولیس و اعتصاب بازیکنان گفت:‌ من بازیکن تراکتورسازی هستیم و فعلا فکر و ذکرم بازی حساس مقابل مس کرمان است تا بتوانم برای هواداران تراکتور با تمام وجود تلاش کنم که خوشحال شوند، اما بالاخره این مشکلات در پرسپولیس است. انشاءالله بازیکنان صبر و تحمل بیشتری داشته باشند تا در بازی‌های آینده موفق شوند. تغییراتی در پرسپولیس بوجود آمده و آقای پروین مدیرعامل شده که جا دارد به ایشان تبریک بگویم اما اگر من جای ایشان بودم این پست را قبول نمی‌کردم. همه پروین را از لحاظ فنی می‌شناسند اما مدیریت فرق دارد. از صمیم قلب برای او و پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.
کریمی در پاسخ سؤال دیگری که آیا در بازی فینال انگیزه‌های لازم را برای حضور در تیم ملی داری گفت: من همیشه تمام تلاشم را کرده‌ام تا بتوانم به تیمم خدمت کنم دیگر دست آقای کی‌روش است که درباره من چه تصمیمی می‌گیرد. من همیشه سعی کرده‌ام برای تیم ملی کشورم اگر انتخاب شده‌ام با تمام وجود بازی کنم دیگر همه چیز دست کی‌روش است و باید ببینیم تصمیم ایشان چیست. بازی در جام جهانی افتخار بزرگی است و من خوشحال می‌شوم که به تیم ملی کشورم خدمت کنم.

۱۳۹۲/۱۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...