نسخه چاپی

پایان نشست امروز ژنو 2/ درخواست از الابراهیمی برای ترسیم جدول زمانی مذاكرات

سخنگوی ائتلاف مخالفان سوریه در پایان مذاكرات امروز(سه‌شنبه) اعلام كرد: تاكید نشست امروز بر پایان دادن به خشونت‌ها بود وما از الابراهیمی خواستیم جدول زمانی مشخصی برای ادامه مذاكرات ترسیم كند.

به گزارش نما ، ایسنا به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی نوشت: لوی صافی، سخنگوی هیات مخالفان سوری در ژنو در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد: مذاکرات همانند دور اول در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد اما عصر امروز مذاکراتی انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: دو طرف در نشست امروز مطالبی را درباره عاملان خشونت‌ها در سوریه ارائه دادند و مساله امداد رسانی به حمص و نیز بمباران شهرهای سوری نیز از موارد مورد بحث بود.

سخنگوی مخالفان افزود: دولت سوریه خواستار کاهش مدت و تعداد نشست‌ها شده و از الابراهیمی خواست تا مذاکرات در دفعات کمتری دنبال شود.

الصافی تاکید کرد: ما به هیچ وجه مذاکره برای مذاکره را قبول نخواهیم کرد و در صورتی که احساس کنیم مذاکرات بیش از حد به طول انجامیده آن را ترک می‌کنیم.

صافی در ادامه گفت: هیات سوری که با فشار روسیه به نشست آمده بود دستور کاری را که الابراهیمی برای ادامه مذاکرات ارائه کرد، نپذیرفت.

هیات سوری حاضر در نشست امروز نیز اعلام کرد: تا زمانی که مخالفان از پذیرش مطرح شدن مساله مبارزه با تروریسم سر باز بزنند، سخن گفتن از مسائل سیاسی امکان پذیر نخواهد بود.

هیات دمشق همچنین تاکید کرد که بر سر دستور کار ادامه مذاکرات توافقی حاصل نشد.

۱۳۹۲/۱۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...