نسخه چاپی

افت كیفی خودروهای داخلی در جدیدترین گزارش ارزیابی

در جدیدترین ارزیابی سطح كیفی خودروهای داخلی در آذرماه، نیسان تینا با افت ۱.۳ واحدی نسبت به آبان ماه در رتبه اول قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در رده‌بندی کیفی، خودروهای داخلی از نظر معیارهای ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزئینات داخلی و خارجی، صداهای غیرعادی، بدنه، نفوذ آب و رنگ مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.
در این ارزیابی که از ابتدا تا ۲۸ آذرماه در مورد خودروهای تولید داخل صورت گرفته ‌است، در جدیدترین ارزیابی سطح کیفی خودروها در آذرماه، نیسان تیانا با 4.6 نمره منفی در رأس جدول کیفی خودروهای سواری قرار گرفت و بعد از آن، نیو مزدا 3 با 15 نمره منفی، نیسان ماکسیما با 16.6 نمره منفی و گرند ویتارا با نمره منفی 20 در رده‌‌های بعدی جدول قرار دارند.
بر این اساس، تندر 90 پارس خودرو، مگان، تندر 90 ایران خودرو، پژو 206 ، پژو 206 صندوق‌دار، هیوندایی اوانته و ریو در رده‌های ۵ تا ۱۱ جدول قرار دارند.
همچنین MVM 530، سمند، پژو پارس خراسان و پژو 405 خراسان در رده‌های ۱۲ تا ۱۵ جدول ارزیابی کیفی خودروهای سواری قرار دارند.
پژو 405، لیفان 620 و MVM ایکس 33، تیبا، MVM110، سایپا ایکس 131، سایپا ایکس 132، سایپا ایکس 131 پارس خودرو و سایپا 132 کاشان نیز رتبه‌های ۱۲ تا 24 را در این جدول دارا هستند.
در ارزیابی آبان‌ماه نیسان تینا با ۳.۳ نمره مفی در رتبه اول جدول کیفی خودروها قرار داشت که این نمره منفی این خودرو با کاهش ۱.۳ واحدی در آذرماه به ۴.۶ نمره منفی نزول پیدا کرده است.


۱۳۹۰/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...