نسخه چاپی

آشتی ملی با كسانی كه مقابل منافع ملی مردم ایران ایستاد‌ه‌اند، مفهومی ندارد

عکس خبري -آشتي ملي با کساني که مقابل منافع ملي مردم ايران ايستاد‌ه‌اند، مفهومي ندارد

رئیس كمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طبیعی است كه با كسانی كه نسبت به انقلاب اسلامی ظلم و در حق ملت ما از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی و در طول همه سال‌‌های پس از پیروزی انقلاب جفا كرده‌اند، اتحاد و انسجام با آن‌ها هیچ مفهومی نداشته باشد.

به گزارش نما؛ به نقل از تسنیم، علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال اتحاد ملی و انسجام را به بهترین نحو بروز و ظهور دادند، گفت: موضوع اتحاد ملی و انسجام آحاد ملت، یک موضوع راهبردی در نظام جمهوری اسلامی ایران است که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز بوده است و مردم روز گذشته این اتحاد و انسجام را به خوبی نشان دادند.
وی با تأکید بر اینکه حضور ده‌ها میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال پس از گذشت 35 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نشان‌دهنده تثبیت شدن اتحاد ملی در جامعه و بین آحاد مختلف مردم است، افزود: حضور گسترده ملت با سلایق مختلف در راهپیمایی امسال نشان می‌دهد که عملا ملت ما، ملتی منسجم و متحد است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: طبیعی است که با کسانی که نسبت به انقلاب اسلامی ظلم و در حق ملت ما از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی و در طول همه سال‌‌های پس از پیروزی انقلاب جفا کرده‌اند، اتحاد و انسجام با آن‌ها هیچ مفهومی نداشته باشد.
بروجردی در ادامه به ظلم‌‌های سازمان منافقین در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی به ملت ایران اشاره و تأکید کرد: سازمان منافقین که 15، 16 هزار تن از ملت ما را عملا به شهادت رساندند، نمونه‌ای از جفاها و ظلم‌هایی است که انجام داده‌اند و این‌ها با وجود اینکه ایرانی هستند، اما عقل سلیم حکم می‌کند که این‌ها و امثال این‌‌ها را که ملت ظلم کرده‌اند، از جامعه انقلابی و اسلامی خودمان ندانیم. این‌ها علی رغم اینکه به لحاظ هویت ملی، شناسنامه ایرانی دارند، اما وقتی در مقابل ملت و علیه منافع ملی ما ایستاده‌اند و در این راه باطل مسر هستند، ما با آن‌ها هیچ‌گونه آشتی ملی و وحدتی نداریم.
**در راهپیمایی 22 بهمن بهتر است از اتحاد و انسجام ملی مردم تمجید شود
وی خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها و دشمنان قسم خورده نظام بدون هرگونه بهانه‌ای علیه ملت ما فعالیت‌ و به طور مرتب ملت ما را تهدید می‌کنند، اما بنده معتقدم که بهتر است در مراسم راهپیمایی 22 بهمن از وجود اتحاد و انسجام ملی مردم و آحاد جامعه تمجید شود.

۱۳۹۲/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...