نسخه چاپی

مكلف نمودن بیمه ها به پرداخت برخی از خدمات دندانپزشكی

مكلف شدن سازمان‌های بیمه‌گر به پرداخت برخی هزینه‌های دندانپزشكی و آزمایش‌های ژنتیك هیأت دولت صبح امروز (چهارشنبه) به ریاست دكتر روحانی رییس جمهوری تشكیل جلسه داد.

به گزارش نما؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،‌ "حجت‌الاسلام والمسلمین دكتر حسن روحانی" در ابتدای این جلسه از حضور باشکوه و معنادار مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور سپاسگزاری و قدردانی کرد.
رییس جمهوری این حضور شکوهمند و متفاوت را نشان فضای مثبت و امید بخش ایجاد شده در کشور دانست که نویدبخش وحدت و انسجام ملی است.
دکتر روحانی در ادامه بر پیگیری مجدانه برنامه دولت در تحقق خواست ملی و ادامه مذاکرات ایران با کشورهای ۱+۵ برای حراست از حقوق و منافع ملی تأکید و تصریح کرد: دستاوردهای مرحله نخست مذاکرات هسته‌ای ایران دستاوردهای بزرگی است که در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و با حفظ همه ارزش‌های مورد قبول جامعه و حفظ حقوق هسته‌ای به دست آمده است که خشم صهیونیست‌ها نشانه‌ای بر این موفقیت‌ها است.
رییس جمهوری با تأکید بر ضرورت خبررسانی دقیق و کامل، حقوقدانان کشور را به بررسی دقیق و محتوای توافقات و اطلاع‌رسانی به جامعه دعوت کرد.
در ادامه این جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی پس از بررسی، به تصویب هیأت وزیران رسید.
با پیشنهادهای وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هیأت وزیران سازمان‌های بیمه‌گر را مکلف نمود برخی از خدمات دندانپزشکی و همچنین برخی از هزینه‌های آزمایش ژنتیک را مشمول تعهدات بیمه‌ای خود قرار دهند.
افزایش میزان کمک هزینه پرداختی سازمان بهزیستی کشور به مراکز غیردولتی برای نگهداری معلولان و ارایه خدمات توانبخشی، آموزشی و حرفه آموزی به آنها از دیگر مصوبات جلسه امروز هیأت وزیران بود.

۱۳۹۲/۱۱/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...