نسخه چاپی

صید گران‌بهای ارتش لبنان + عكس

اهمیت بازداشت تروریست خطرناك فلسطینی كه به نام «ابوسلیمان ابوخالد» می‌شود كمتر از بازداشت «ماجد الماجد» سركرده سعودی گروه تكفیری تروریستی گردان‌های «عبدالله عزام» نیست.

به گزارش نما به نقل از مشرق، «نعیم عباس» تروریست خطرناک و از سرکردگان گروه تروریستی تکفیری گردان‌های «عبدالله عزام» صبح امروز ـ چهارشنبه 23 بهمن ـ در بیروت بازداشت شد.

وی که به نام «ابوسلیمان ابوخالد» شناخته می‌شود، یک فلسطینی تبار و متولد سال 1970 میلادی است و از بازداشت او به عنوان «صیدی گران‌بها» یاد می‌شود که اهمیت آن کمتر از بازداشت «ماجد الماجد» سرکرده سعودی گروه تکفیری تروریستی گردان‌های «عبدالله عزام» نیست.

494373_320.jpg


از این تروریست خطرناک فلسطینی هیچ عکسی منتشر نشده و فقط تصویری از لحظه بازداشت وی در بیروت منتشر شده است که در آن چهره وی مشخص نیست.
صید گران‌بهای ارتش لبنان + عکس

ماموریت نعیم عباس نقل و انتقال خودروهای بمب‌گذاری شده و توزیع آن در مناطقی بوده که عناصر انتحاری قرار بوده است در آنها مرتکب جنایات تروریستی شوند.

تلویزیون المنار لبنان اعلام کرد، خودرویی که با مواد منفجره زیادی بمب گذاری شده و آماده یک انفجار تروریستی خطرناک بود در منطقه بزرگراه المزرعه خیابان طریق الجدیده نزدیک ضاحیه جنوبی بیروت کشف و خنثی سازی شده است.
منبع: ابنا

۱۳۹۲/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...