نسخه چاپی

برخورد شدید هیوندا با تیر چراغ برق +عكس

برخورد شدید یك دستگاه خودروی سواری با تیر چراغ برق و شكستگی آن، سقوط تیر را برروی یك دستگاه خودوی پارك شده و مصدومیت راننده را در پی داشت.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری 125، برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با تیر چراغ برق و شکستگی آن، سقوط تیر را برروی یک دستگاه خودوی پارک شده و مصدومیت راننده را در پی داشت.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 13:56 روز گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 98 را به محل حادثه در بلوار فردوس، سازمان برنامه شمالی اعزام کرد.

محمدرضا رحمانی فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری هیوندا پس از انحراف از مسیر خود به شدت با تیر چراغ برق کنار خیابان برخورد کرده و تیر چراغ برق شکسته شده نیز بر روی یکدستگاه خودروی سمند پارک شده برخورد کرده و خسارت مالی بر جای گذاشته بود.

وی افزود: بر اثر این حادثه راننده خودروی سواری دچار مصدومیت شده بود آتش نشانان بی درنگ با قرار دادن علائم هشدار دهنده جهت جلوگیری از حوادث احتمالی دیگر راننده مصدوم را از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

آتش نشانان همچنین پس از جابجائی خودرو به کنار امن خیابان و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

92048.jpg

۱۳۹۲/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...