نسخه چاپی

تكذیب یك خبر درباره «علی ضیاء»

علی زاهدی، تهیه‌كننده برنامه «ویتامین 3» درباره‌ی حواشی كه با ایجاد یك صفحه جعلی در فیسبوك به نام سیدعلی ضیاء و توهین به علی دایی در فضای مجازی ایجاد شده است، تصریح كرد: این مجری هیچ توهینی به سرمربی تیم پرسپولیس نكرده و اظهارات نسبت داده شده به ضیاء خطاب به علی دایی كذب محض است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، علی زاهدی، تهیه‌کننده برنامه «ویتامین 3» درباره‌ی حواشی که با ایجاد یک صفحه جعلی در فیسبوک به نام سیدعلی ضیاء و توهین به علی دایی در فضای مجازی ایجاد شده است، تصریح کرد: این مجری هیچ توهینی به سرمربی تیم پرسپولیس نکرده و اظهارات نسبت داده شده به ضیاء خطاب به علی دایی کذب محض است.
وی افزود: در صفحه فیسبوک جعلی که با نام ضیاء فعالیت می‌کند، اظهاراتی خطاب به سرمربی تیم پرسپولیس منتشر شد که واکنش هواداران این فوتبالیست را به دنبال داشت، در حالی که اصلا این صفحه متعلق به ضیاء نیست.
این تهیه‌کننده تأکید کرد: مخاطبان این برنامه صبحگاهی مطلعند که این سخنان به این مجری جوان برنمی‌گردد و او اگرچه در خصوص اخبار روز،‌ اظهار نظرهایی داشته است، مدت زمان طولانی است که درباره پرسپولیس و علی دایی در برنامه نیز حرفی نزده است.
برخی رسانه‌ها اخیرا مطالبی با تیترهایی چون حمله مجری تلویزیون به علی دایی و... را منتشر کرده‌اند که در آن با استناد به صفحه جعلی فیسبوک ضیاء و مطلبی که پس از حضور دایی در برنامه «90» در آن گذاشته شده، این مجری را به توهین علیه سرمربی پرسپولیس محکوم کرده‌اند.
ضیاء اخیرا در صفحه اینستاگرام خود دایی را اسطوره فوتبال ایران خوانده است.

۱۳۹۲/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...