نسخه چاپی

فیگو سرانجام علت ترك بارسلونا را گفت

ستاره سابق تیم ملی پرتغال سرانجام دلیل ترك بارسلونا و پیوستن به رئال مادرید را توضیح داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، لوئیس فیگو در یکی از جنجالی‌ترین نقل ‌و انتقالات تاریخ فوتبال با جدایی از تیم بارسلونا به رئال‌مادرید پیوست؛ انتقالی که باعث جنجال زیادی در دنیای فوتبال شد.
هافبک پرتغالی درباره دلیل جدایی از بارسلونا و پیوستن به رئال مادرید گفت: زمانی که در بارسلونا بودم، نونس رییس وقت باشگاه برخورد خوبی با من نداشت که باعث عصبانیت من شد و حس کردم بهتر است در این باشگاه نباشم. به همین خاطر تصمیم گرفتم تا به تیم رقیب یعنی رئال مادرید بپیوندم. خیلی از دست او ناراحت شدم. رابطه من در روز‌های آخر با او خیلی بد شده بود. دوست نداشتم که روی نیمکت بنشینم. بدون دلیل در بارسلونا نیمکت نشین شده بودم و از طرفی هم نمی‌توانستم روبروی او قرار گیرم زیرا نونس رئیس باشگاه بود.
فیگو در پاسخ به این سوال که از بین مسی و کریستیانو رونالدو کدام بازیکن را برترین بازیکن دنیا می‌داند گفت: مسی و رونالدو هر دو بازیکنان بزرگی هستند. وقتی بازی آنها را می‌بینم حسرت می‌خورم چرا در زمان آنها نبودم تا می‌توانستم برابرشان به میدان بروم. آنها هر دو بازیکنان بزرگ و حرفه‌ای هستند و من برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.
لوئیس فیگو در دوران حضور خود به عنوان بازیکن در تیم‌های اسپورتینگ لیسبون، بارسلونا، رئال‌مادرید و اینتر بازی کرد.
لوئیس فیگو که در نشست خبری خود در بارسلونا اعلام کرده بود دوست دارد برای همیشه در این تیم بماند در نهایت به رئال مادرید پیوست تا به شدت مورد انتقاد هواداران بارسلونا قرار گیرد. هواداران بارسلونا در ال کلاسیکو به شدت علیه فیگو موضع گرفتند و با پرتاب کله خوک و اسکناس به سمت او تنفر خودشان را از این بازیکن اعلام کردند.

۱۳۹۲/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...