نسخه چاپی

بهت غرب از حماسه 22 بهمن

عکس خبري -بهت غرب از حماسه 22 بهمن

ملت ایران بار دیگر نشان داد محكم و استوار در این مسیر ایستاده و پیش می‌رود و مسائل داخلی، مشكلات اقتصادی كوچك و بزرگ، تهدیدهای خارجی و گزینه‌های روی میز آمریكا، مردم را از قدم گذاشتن در این راه پشیمان نمی‌كند و ملت ایران نشان دادند كه هم چنان یك انقلابی هستند.

به گزارش نما؛ "میرمسعود حسینیان" طی یادداشتی به بررسی بازتاب حضور پر شور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن در غرب و دستاوردهای این حماسه سازی عظیم از سوی ملت ایران پرداخت.
متن یادداشت به شرح ذیل است:
ملت مسلمان ما، در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر توان، قدرت، همت، اراده و تصمیم عالی خود را در جهت استمرار هر چه قوی‌تر و ایستادگی هر چه تمامتر در مسیر انقلاب را نشان دادند، انقلاب اسلامی ایران ریشه در جان و قلب و اعتقادات این ملت مسلمان دارد و هیچ تهدیدی نمی‌تواند مردم را از این مهم باز دارد.
ملت ایران بار دیگر نشان داد محکم و استوار در این مسیر ایستاده و پیش می‌رود و مسائل داخلی، مشکلات اقتصادی کوچک و بزرگ، تهدیدهای خارجی و گزینه‌های روی میز آمریکا، مردم را از قدم گذاشتن در این راه پشیمان نمی‌کند و ملت ایران نشان دادند که هم چنان یک انقلابی هستند.
در مقابل، دشمنان که در این 35 سال از هیچ تزویری در حق انقلاب کوتاهی نکرده و از ابتدای انقلاب هر چه در توان داشت از در ایجاد ناآرامی‌ در منطقه و تلاش برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، کودتاهای ناموفق، جنگ تحمیلی 8 ساله، تقویت نیروهای ضد انقلاب، و ترور رهبران سیاسی و نظامی، انقلاب و تحریم‌های ضد مردمی و غیرانسانی، حمله به هواپیمای مسافربری، و انواع توطئه‌های سیاسی و اقتصادی کم نگذاشتند.
آنها هر گزینه‌ای را که در مقابل ملت ایران آزمایش کردند و چشم انتظار کاهش حضور مردم در صحنه بودند و دشمن انتظار داشت ملت ایران در مقابله با این توطئه‌ها سر خم کند و تسلیم شده و با کاهش حضور خود در صحنه، عدم حمایت و رضایت خود را از انقلاب به نمایش بگذارد.
علی‌رغم تمامی تهدیدها و تندتر شدن ادبیات غرب و به ویژه آمریکا در قبال ملت ایران، ما شاهد حضور مردمی در صحنه و شاهد حضور شرکت‌ها، گروه‌ها، جمعیت‌های اقتصادی در کشورمان هستیم که همگی در شکست این توطئه‌ها و پیروزی ایران با نصرت و کمک الهی شهادت می‌دهند و این وعده الهی است که فرمود اگر خدا را یاری کنید خدا شما را یاری می‌کند و اگر صبر پیشه کنید پیروز می‌شوید و این پیروزی دیر نخواهد بود.

۱۳۹۲/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...