نسخه چاپی

بهنوش بختیاری نگران چیست؟

عکس خبري -بهنوش بختياري نگران چيست؟

بهنوش بختیاری گفت: ممیزی‌هایی كه در تلویزیون وجود دارد خیلی زیاد است و ما همیشه نگران این هستیم كه سوژه‌ها كاملا سوژه‌هایی باشند كه مناسب تلویزیون‌ هستند و مبادا كه مسئولان ناراحت شوند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: بازیگر سریال «عصر پاییزی» معتقد است: تا زمانی که در تلویزیون محدودیت وجود داشته باشد، هیچ اتفاقی در آن نمی‌افتد و ما همچنان ریزش مخاطب را خواهیم داشت.

بهنوش بختیاری با بیان این مطلب ادامه داد: ممیزی‌هایی که در تلویزیون وجود دارد خیلی زیاد است و ما همیشه نگران این هستیم که سوژه‌ها کاملا سوژه‌هایی باشند که مناسب تلویزیون‌ هستند و مبادا که مسئولان ناراحت شوند.

وی ضمن بیان اینکه همیشه با خودسانسوری مواجه هستند اظهار کرد: امیدوارم که روزی این ممیزی‌ها تمام شود چون ما باید حق این را داشته باشیم که بدون محدودیت، خلاقیت داشته باشیم. ما مجبوریم وقتی یک سریال تلویزیونی می‌نویسیم یک خانواده‌ی شسته و رفته و تر و تمیز را تعریف کنیم.



این بازیگر ادامه داد: همچنین مجبوریم آثاری را بسازیم که موضوعش دور از زندگی واقعی مردم است، اینها باعث می‌شود که خلاقیت و رهایی وجود نداشته باشد. در «عصر پاییزی» هم قطعا مثل همه سریال‌های تلویزیونی دیگر، این اتفاق می‌افتد ولی خوبی‌اش این است که شیرین است.

وی درباره‌ی ویژگی‌های نقش خود در «عصر پاییزی» نیز گفت: نقش من در این سریال بسیار کمرنگ و کوتاه است به همین دلیل زمانی که وارد این پروژه شدم، تصمیم گرفتم این نقش را به گونه‌ی دیگری بازی کنم چون خیلی لب مرزی بود.

این بازیگر افزود: نقش من درباره‌ی یک دختر تقریبا بی‌کس و کار و بی‌حساب است، به همین دلیل تصمیم گرفتم این دختر در جهان ساده‌ی خودش و با زیبایی‌های چشم‌های خودش همه چیز را بببیند. این دختر یک سادگی فوق‌العاده بکری دارد مضاف بر اینکه یک مقدار عقب ماندگی فکری دارد و کمی شیرین‌عقل است، ارتباط برقرار کردن با این دختر سخت است و از سرگرمی‌هایش این است که به اطرافش خوب نگاه می‌کند، خوب می‌بیند و می‌شنود و من فقط به خاطر سادگی زیادی که این دختر دارد تصمیم گرفتم این نقش را بازی کنم.

بختیاری اظهار کرد: بازی کردن در نقش این دختر کار سختی بود به دلیل اینکه این نوع نقش‌ها به شدت ممکن است بی‌مزه شوند و بیننده پس‌شان بزند. حتی اعضای گروه هم می‌گفتند که ما به هر کدام از بازیگرها که فکر می‌کنیم می‌بینیم که این نقش آنچه که باید باشد نخواهد شد چون خیلی کمرنگ است اما خدا را شکر مثل اینکه خوب از آب در آمده است.

او همچنین درباره‌ی علت پذیرفتن این نقش با وجو اینکه می‌دانسته کمرنگ است، عنوان کرد: در ابتدای کار که همه‌ی فیلمنامه را نخوانده بودم، نمی‌دانستم فضا چگونه است اما در «عصر پاییزی» لطافت خاصی وجود دارد که من در کارهای آثار دیگر ندیدم؛ همچنین من با آقای اصغر نعیمی، 15-16 سال است که در موقعیت‌های مختلف همکار بوده‌ام به همین دلیل این نقش را پذیرفتم.

بختیاری در پایان با اشاره به همکاری خود با نسرین مقانلو، کوروش تهامی، علیرضا خمسه و ... در «عصر پاییزی» بیان کرد: فکر می‌کردم که با وجود این هنرمندان یک گروه آرامی خواهیم داشت ضمن اینکه فیلمنامه نیز یک متن کاملا خانوادگی، لطیف و سرگرم‌کننده دارد. آقای میرمیرانی (نویسنده عصر پاییزی) دستی به قلم دارند و صاحب سبک هستند و با نویسندگانی که می‌آیند تندتند تله‌فیلم می‌نویسند، که یکی از یکی بی‌سلیقه‌تر و بدون فکرتر است فرق دارند.

۱۳۹۲/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...