نسخه چاپی

«محسن ژاپنی» بازداشت شد

سركلانتر پنجم پلیس پایتخت از دستگیری شروری خبرداد كه به امر زورگیری از مردم آن هم با چاقو گرایش یافته بود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت از دستگیری شروری خبرداد که به امر زورگیری از مردم آن هم با چاقو گرایش یافته بود.

سرهنگ حسین احدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و پاسخگویی به مطالبات شهروندان، ماموران کلانتری 119 مهرآباد اقدام به گشت‌زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی‌شان کردند.



وی با بیان اینکه واحد کلانتری‌ در گشت‌زنی‌ نامحسوس خود در ساعت سه بامداد چهاردهم بهمن ماه در خیابان آزادی متوجه زورگیری دو نفر می‌شوند، گفت: ماموران متوجه شدند که دو نفر با تهدید یکی از شهروندان با چاقو، قصد زورگیری از وی را دارند که سریعا وارد عمل شدند.

سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت با بیان اینکه دو زورگیر بلافاصله پس از رویت ماموران پلیس با پای پیاده اقدام به فرار کردند، افزود: سرانجام ماموران این دو زورگیر به نام‌های «مراد» 32 ساله و «سیامک» 42 ساله را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

احدی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که سارقان زورگیر دارای سوابق متعددی هستند، ادامه داد: بررسی‌ها نشان داد که «سیامک» معروف به «محسن ژاپنی»، از اراذل و اوباش محدوده طرشت است و هشت مورد سابقه شرارت و زورگیری نیز در پرونده خود دارد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این دو متهم، یک قبضه چاقوی غیرمتعارف نیز کشف شد، گفت: پرونده همچنان در حال پیگیری است.

۱۳۹۲/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...