نسخه چاپی

برپایی رزمایش‌ های سپاه طبق برنامه

عکس خبري -برپايي رزمايش‌ هاي سپاه طبق برنامه

سردار رمضان شریف گفت: رزمایش های سپاه طبق برنامه های یگانی به پیش رفته و در طول سال انجام پذیرفته و می پذیرد.

به گزارش نما؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اینکه رزمایش های تخصصی و یگانی از برنامه های ثابت سالانه سپاه است اظهار داشت: رزمایش های سپاه در چار چوب برنامه های ابلاغی سالانه و با جدول زمانبندی مشخص معمولا به دو صورت تخصصی و نیز مشترک نیرویی در طول سال 92 انجام پذیرفته و تا پایان سال نیز تکمیل و به اتمام می‌رسد.
وی خاطر نشان کرد: بر اساس سیاستها و تدابیر مورد نظر، تعداد اندکی از رزمایش‌های سپاه، بنا به ضرورت و با پیوست‌های رسانه‌ای پیش بینی شده با پوشش خبری همراه است که غالبا این گونه رزمایش ها شامل برنامه‌های مشترک بین نیروهای سه گانه دریایی، زمینی و هوا فضای سپاه و نیز بسیج می‌گردد.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برگزاری رزمایش از جمله برنامه‌های سپاه و بسیج برای حفظ و ارتقای آمادگی‌های همه جانبه دفاعی است، تصریح کرد: برگزاری رزمایش از گزینه ‌های مسلم و ثابت سالانه سپاه در عرصه آمادگی های یگانی بوده و رسانه ای شدن آن در چارچوب سیاستهای دفاعی کشور و با هماهنگی و اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح انجام می‌پذیرد.
سردار شریف در پایان با رد برخی گمانه زنی‌های رسانه ای تاکید کرد: در آینده نزدیک اخبار افتخار آمیزی از رزمایش‌های سپاه به آگاهی ملت شریف ایران و افکار عمومی جهانیان خواهد رسید.

۱۳۹۲/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...