نسخه چاپی

دلیل عدم ملاقات پدر شهید احمدی روشن با رئیس جمهور

عکس خبري -دليل عدم ملاقات پدر شهيد احمدي روشن با رئيس جمهور

پدر شهید احمدی روشن گفت: پس از توافقنامه ژنو بارها درخواست دیدار با روحانی و ظریف شد اما نپذیرفتم تا تلقی حمایت خانواده های هسته ای از این توافقنامه نشود.

به گزارش نما؛ به نقل از صبح توس، رحیم احمدی روشن در نشستی با حضور جمعی از بسیجیان مشهد در مسجد حضرت زهرا(س)، با بیان این مطلب اظهار کرد: انرژی هسته ای، امانتی از سوی شهدای هسته ای در دست ملت ایران است.
وی افزود: دولت تدبیر و امید اعلام کرد که ما از انتقادها حمایت می کنیم، پس چرا منتقدان توافقنامه ژنو را یک عده بی سواد می خواند؟
پدر شهید احمدی روشن با انتقاد از اخراج افرادی که صنعت هسته ای کشور را جایگاه امروز رسانده اند، تصریح کرد: چرا می گویید غنی سازی ۲۰ درصد را احتیاج نداریم؟ اگر احتیاج نداشتیم پس چرا میلیارد ها تومان پول هزینه شد؟ چرا چند خانواده را بی سرپرست کردید؟
وی افزود: دو بار از ما دعوت شد تا پس از توافقنامه ژنو با آقای روحانی و ضریف دیدار کنیم، اما برای این که تلقی حمایت خانواده های شهدای هسته ای از این توافقنامه نشود، این تقاضا را نپذیرفتیم.
احمدی روشن با بیان این که توافقنامه ژنو برای ما روشن نیست، خاطرنشان کرد: قطعا دیدار ما با رئیس جمهور مهر تاییدی بر توافقنامه ژنو بود.
وی تاکید کرد: ما در دوران اصلاحات یک بار جلوی استکبار عقب نشینی کردیم و زیان هم دیدیم به همین دلیل بنده نسبت به این توافقنامه ایمان و اعتقاد ندارم.
پدر شهید احمدی نژاد تصریح کرد: برخی غنی سازی ۲۰ درصد را که حاصل زحمات شهدای هسته ای بود را به جوی آب ریختند.
وی خاطرنشان کرد: من بارها در دیدار هایم با مسئولین تاکید کرده ام که قدر این ملت را بدانند و زحمات شهدای هسته ای را نادیده نگیرند.

۱۳۹۲/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...