نسخه چاپی

هتك حیثیت بازیكن تیم ملی در فیسبوك

مرد جوانی كه با ساخت صفحه جعلی در فیسبوك باعث ایجاد هتك حیثیت بازیكن تیم ملی شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، سرهنگ نورعلي ياري فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختیاری در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي شكايت ورزشكار يكي از تيمهاي ملي كشورمان مبني بر ايجاد صفحه اي در يکي از شبکه هاي اجتماعي به نام وي توسط فرد يا افرادي ناشناس و درج تصوير ورزشي نامبرده به همراه تصاوير مستهجن كه اين امر سبب خدشه دار شدن چهره ورزشي او شده است موضوع شناسايي مجرم در دستور كار كارآگاهان پليس فتاي استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسي هاي انجام شده در فضاي سايبر توسط كارشناسان اداره مبارزه با جرائم رايانه اي پليس فتا متهم مورد نظر شناسايي و دستگير شد. در بازجويي هاي انجام شده متهم در ابتدا اظهار بي اطلاعي کرد و منكرموضوع شد اما پس از انجام بازجويي فني و ارائه مستندات پرونده لب به اعتراف گشود و انگيزه خود را درگيري با شاكي و تلاش در جهت تخريب وي عنوان كرد.

سرهنگ یاری در پايان با اشاره به تشكيل پرونده در اين خصوص و ارسال به مراجع قضايي گفت: طبق ماده ۱۸ قانون جرائم رايانه اي هر كس بوسيله سامانه هاي رايانه اي يا مخابراتي اكاذيبي را منتشر كند افزون بر اعاده حيثيت به حبس و جزاي نقدي محكوم مي شود. متهم این پرونده نیز به مراجع قضايي معرفي شد.

۱۳۹۲/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...