نسخه چاپی

هفتمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال برگزار می شود

نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، ۸ تا ۱۱ اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با هدف معرفی ظرفیت های فناوری اطلاعات و رسانه ‌های دیجیتال و توسعه سطح دسترسی جامعه به آخرین دستاوردها برگزار می شود.

به گزارش نما در نشست خبری هفتمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال که صبح امروز با حضور محمدرضا طلایی ؛ رئیس هیت مدیره مجمع تشکل های فناوری اطلاعات، حسن نجفی سولاری؛ مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس مرکزتوسعه رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد و محمد حسین انتظاری ، دبیر شورای عالی فضای مجازی ایران در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد.

رئیس هیات مدیره مجمع تشکل های فناوری اطلاعات در این نشست خبری گفت: نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال (ITDMEX)، با هدف معرفی ظرفیت های فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و توسعه سطح دسترسی جامعه به آخرین دستاوردها و نیز نمایش توانمندی های تولید محتوای بومی مبتنی بر فرهنگ ایرانی - اسلامی برگزار می شود.

نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود و از دیگر حامیان این نمایشگاه می توان به شورای عالی فضای مجازی ، اتاق بازرگانی ،صدا و سیما،سازمان توسعه تجارت ایران، مجمع تشکل های فناوری اطلاعات و ارتباطات، شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور،شرکت بین المللی همایش گستران ایماژ و مجمع تشکل های دانش بنیان ایران نام برد.

محمد رضا طلایی همچنین از عرضه آخرین دستاوردهای تولید کنندگان محتوا و ناشران دیجیتال در نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال خبر داد و گفت : در دوره های گذشته، فقط ناشران دیجیتال در نمایشگاه حضور داشتند ولی امسال برای نخستین بار با حمایت و همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی فعالان حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به رویکرد جدید نمایشگاه امسال افزود: از جمله فعالان حاضر در این نمایشگاه می توان از حوزه های سخت افزار، نرم افزار، نرم افزارهای تلفن همراه، ارائه دهندگان تسهیلات اینترنتی و تلفن های همراه هوشمند نام برد.

طلایی ،نمایشگاه بین المللی تهران را محل برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد و اظهار داشت: با توجه به فضای بزرگ و گسترده نمایشگاه بین المللی ، این محل می تواند مکان مناسبی برای ارائه و معرفی ظرفیت ها و توانمندی های فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال فراهم سازد.

درادامه حسن نجفی سولاری؛ مشاوروزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه امسال از نظر کیفی و کمی در شرایط بهتری نسبت به سال گذشته برگزار خواهد شد و در اولین گام ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در دولت تدبیر و امید آسیب شناسی خواهد شد.

رییس مرکز توسعه رسانه های دیجیتال ادامه داد:‌ حضور بخش خصوصی در این نمایشگاه مفید است و دولت، حاکمیت و بخش خصوصی سه ضلع مثلث برپایی نمایشگاه هفتم رسانه های دیجیتال را تشکیل خواهند داد.

۱۳۹۲/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...