نسخه چاپی

احتمال تغییر شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۱۴

روند كند آماده‌سازی برخی ورزشگاه‌های میزبان جام‌جهانی ۲۰۱۴ فوتبال در برزیل سبب شده تا احتمال تغییر برخی از شهرهای میزبان این رقابت بزرگ وجود داشته باشد.

به گزارش نما ، ایرنا به نقل از بی بی سی نوشت: ژروم والکه دبیرکل فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) از روند کند آماده‌سازی ورزشگاه‌های جام‌جهانی 2014 در برزیل ابراز نگرانی کرده است.

ورزشگاه آمازون یکی از مهمترین ورزشگاه‌های میزبان جام‌جهانی تلقی می‌شود که به عقیده دبیرکل فیفا فاصله زیادی با استانداردهای جهانی دارد.

این در حالیست که ورزشگاه آمازون قرار بود 45 روز قبل به طور کامل آماده شود اما هنوز فاصله زیادی با خواسته‌های مقامات فیفا دارد.

با این حال، روسف رییس‌جمهور برزیل می‌گوید: 12 ورزشگاه برزیل میزبان جام‌جهانی هستند و باید بگویم اگر 11 ورزشگاه ما هم آماده نباشند، آمازون در بهترین شرایط است.

بنا بر این گزارش، هنوز 5 ورزشگاه میزبان جام‌جهانی تکمیل نشده‌اند. ورزشگاه «پورتو آرگلو» یکی دیگر از ورزشگاه‌های میزبان جام‌جهانی است که به احتمال فراوان شانس میزبانی این رویداد را از دست خواهد داد، چراکه تکمیل شدن آن 13 میلیون دلار دیگر هزینه در بر دارد.

ورزشگاه کوریتیبا به همراه هتل‌ها و فرودگاه‌ها نیز تا آماده شدن فاصله زیادی دارند.

در ادامه این گزارش آمده است: هیات نظارتی فیفا یکشنبه وارد برزیل می‌شود و احتمال دارد برخی از ورزشگاه و شهرهای میزبان جام‌جهانی را به دلیل آماده نبودن تغییر دهند.

۱۳۹۲/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...