نسخه چاپی

بازی با مرگ دخترك بر روی فاضلاب

به گزارش نما، دخترک بازیگوش دور از چشمان مادر داخل فاضلاب روباز نزدیک مهدکودک افتاد و به کام مرگ فرو رفت.



عقربه ها ساعت یک ظهر 30 دی ماه سال جاری را نشان می داد، دختر کوچولوی بازیگوش که مادرش مربی مهدکودک است سرگرم بازی بود. ساعت کار مهدکودک به صدا درآمد و خانواده ها هر یک به سراغ بچه هایشان در مهدکودکی در منطقه سرحانیه خرمشهر رفتند.



همزمان مربی مهدکودک نیز به سراغ دختر 20 ماهه اش رفت اما «یگانه زهرا» در مهدکودک نبود. دلشوره عجیبی به دل مادر نشست و سراسیمه از مهدکودک بیرون زد و به جست وجوی بچه اش پرداخت اما اثری از دختر کوچولویش نبود.



مادر نگران خیلی زود شوهرش را در جریان گم شدن دختربچه شان قرار داد و پدر «یگانه زهرا» در تماس با پلیس 110 با صدایی لرزان ادعا کرد دختر کوچولویشان گم شده است. تیمی از ماموران پلیس سریع خود را به مهدکودک رساندند و با وجود کانال فاضلاب در نزدیکی مهدکودک احتمال دادند دختربچه بازیگوش با خارج شدن از مهدکودک به داخل فاضلاب که هیچ حفاظی ندارد، سقوط کرده است.


با این فرضیه و در حالی که هیچ اثری از کودک ربایی وجود نداشت عملیات تجسس در فاضلاب وارد مرحله جدی ای شد تا این که با گذشت 4 ساعت، ماموران جسد «یگانه زهرا» را روی آب پیدا کردند و خیلی زود جسد دخترک از آب بیرون کشیده شد.


تیمی از امدادگران اورژانس با معاینه جسد در همان صحنه از مرگ دختر کوچولو به خاطر خفگی در آب خبر دادند.
عموی «یگانه زهرا» که هنوز باور ندارد دخترک به کام مرگ فرو رفته است، گفت: بارها به ادارات مختلف نامه نگاری کردیم تا به مشکل فاضلاب و کانال روباز این محله رسیدگی شود اما هیچ یک از ادارات به این موضوع رسیدگی نکردند و این در حالی است که چند باری رهگذران داخل این فاضلاب افتاده اند و این بار حادثه تلخ برای خانواده ما رقم خورد.



بنابر این گزارش، با طرح شکایتی از سوی خانواده «یگانه زهرا» ماجرای مرگ وی در فاضلاب آب به دستور بازپرس دادسرای خرمشهر در اختیار کارشناسان قرار گرفته تا با شناسایی مقصران اصلی حادثه، آنان به مجازات برسند./ ایران

۱۳۹۲/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...