نسخه چاپی

امير اسماعيلي خبر داد:

ایران موشك‌های دشمن را هدایت می كند

عکس خبري -ايران موشک‌هاي دشمن را هدايت مي کند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: هر موشكی قبل از اینكه به پیكره مقدس جمهوری اسلامی ایران آسیب برساند یا منهدم می‌شود یا منحرف می‌شود و به هدفی كه ما تعیین می‌كنیم اصابت می‌كند.


به گزارش نما،امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در گفتگو با فارس، با اشاره به پروژه فریب موشک‌های دشمن، گفت: این پروژه در پدافند هوایی کلید خورده و زمان عملیاتی شدن آن نیز به تشخیص قرارگاه است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ادامه داد: هر زمان که تهدیدی صورت بگیرد، این سامانه‌ها به صحنه می‌آیند و وظیفه خودشان را انجام می‌دهند.

اسماعیلی همچنین تصریح کرد: هر موشکی قبل از اینکه به پیکره مقدس جمهوری اسلامی ایران آسیب برساند، منهدم یا منحرف شده و به هدفی که ما تعیین می‌کنیم اصابت می‌کند و این قابلیت جنگ الکترونیک است که طی آن، این ما هستیم که برای موشک دشمن برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی با اشاره به توان پدافندی کشور در مقابله با انواع تهدیدات تاکید کرد: تجهیزات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) برای دفاع از حریم جمهوری اسلامی ایران با توانی بیشتر از صدها سپر موشکی عمل می کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) همچنین با اشاره به موضوع استقرار سپر دفاع موشکی در خلیج فارس، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در بحث دفاعی، پدافند هوایی، دریایی و زمینی در وضعیت مطلوبی به سر می برد و اگر امروز برخی از کشورها به فکر این کار افتاده‌اند، قطعا احساس ضعفی در زمینه دفاعی می‌کنند.

اسماعیلی در پایان تصریح کرد: ما توجهی به این قضایا نمی‌کنیم اما هوشیار بوده و به دنبال این هستیم که سیستم پدافند هوایی همیشه رو به رشد باشد.

۱۳۹۱/۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...