نسخه چاپی

۴ كشته در طوفان‌های شدید انگلستان

مقام های رسمی انگلیس اعلام كردند بر اثر وزش طوفان شدید در جنوب این كشور طی روزهای جمعه و شنبه حداقل ۴ نفر جان خود را از دست داده اند.

به گزارش نما به نقل از پرس تی وی، وزش طوفان های شدید در انگلیس که در روزهای اخیر ادامه داشته در حالی منجر به کشته شدن ۴ نفر شده که یکی از این قربانیان یک زن باردار بوده است. یک پیرمرد ۸۵ ساله نیز که مسافر یک کشتی تفریحی بود بر اثر طوفان شدید و امواج سهمگین به داخل دریا پرتاب شد و جان خود را از دست داده است. در این حادثه تعدادی از مسافران نیز زخمی شدند.

بر اساس این گزارش یک زن باردار جوان ۲۰ ساله نیز که بر اثر تصادف در یکی از بزرگراه های انگلیس زخمی شده بود پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است. بارش باران شدید و وزش طوفان های سهمگین در انگلیس موجب قطع برق حدود یک میلیون خانه شده است. بسیاری از جاده ها مسدود شده و حمل و نقل ریلی نیز با اختلال زیادی روبرو شده است.

مقام های امدادی انگلیس نسبت به بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و جاری شدن سیل در مناطق مختلف این کشور هشدار داده اند. ناکامی دولت دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در حل و فصل مشکلات و چالش های مربوط به وزش طوفان شدید و جاری شدن سیل در مناطق مختلف این کشور انتقادهای شدیدی را به همراه داشته است.

۱۳۹۲/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...