نسخه چاپی

هاله نور؛ راهكار جنتی برای اكران رستاخیز

كارگردان فیلم «رستاخیز» به دغدغه‌های علما و مراجع توجه كند

به گزارش نما وزیر ارشاد گفت: فیلم رستاخیز فیلم ارزنده‌ای به لحاظ محتوا و کار فنی است و دغدغه‌ای که مراجع تقلید دارند، دغدغه به جایی است و ما به نگرانی‌های آنها احترام می‌گذاریم.

به گزارش جنوب نیوز، علی جنتی در جمع خبرنگاران در خصوص حاشیه‌هایی که این روزها برای فیلم رستاخیز مطرح شده است، گفت: ما کم‌کم به حاشیه همه مسائل از جمله فیلم و موسیقی عادت کرده‌ایم، بیش از 90 درصد فیلم رستاخیز قبل از تشکیل دولت جدید ساخته و آماده شده است و در مجموع فیلمی است که روایتگر تاریخ عاشوراست.

خبرگزاری فارس: کارگردان فیلم «رستاخیز» به دغدغه‌های علما و مراجع توجه کند

وی گفت: فیلم رستاخیز فیلم ارزنده‌ای به لحاظ محتوا و کار فنی است و دغدغه‌ای که مراجع تقلید دارند دغدغه به جایی است و ما به نگرانی‌های آنها احترام می‌گذاریم اما اینکه بعضی از آقایان ملاحظاتی نسبت به این فیلم دارند به کارگردان فیلم ابلاغ شده است که این نگرانی‌ها را مورد توجه قرار دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: قطعاً اگر فیلم رستاخیز بخواهد در اکران عمومی در اختیار مردم قرار گیرد باید به نحوی عمل کند که این نگرانی رفع شود و در خصوص چهره حضرت ابوالفضل(ع) یا باید این صحنه‌ها حذف شده و یا به گونه‌ای هاله‌ای از نور روی آن قرار گیرد که چهره حضرت ابوالفضل (ع) کاملاً مشخص نباشد و این قداستی که ایشان دارند، حفظ شود

۱۳۹۲/۱۱/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...