نسخه چاپی

نشست صمیمی ضرغامی با نمایندگان مردم خوزستان

مهندس ضرغامی گفت: به هیچ وجه راضی نمی شویم كه یك مجموعه تلویزیونی فاخر و انقلابی سبب نارضایتی بخشی از مردم به ویژه مردم انقلابی و شهید پرور بختیاری شود،بنابراین تا زمان حل كامل اختلاف نظرات و رسیدن به یك نتیجه مورد توافق صبر خواهیم كرد.

به گزارش نما ،شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشستی صمیمی با رئیس رسانه ملی نقطه نظرات کارشناسی خود را درباره سریال «سرزمین کهن» و جایگاه برجسته قوم بختیاری در تاریخ ایران، با رئیس رسانه ملی در میان گذاشتند.

در این نشست صداقت، شجاعت، فداکاری و ایثار این قوم به ویژه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و ضرورت تولید مستندهای جذاب و برنامه های نمایشی در این عرصه مورد تأکید قرار گرفت.

رئیس رسانه ملی، در این نشست با اشاره به واقعیات این سریال که در بخش های بعدی این مجموعه به تصویر کشیده شده است، گفت: به هیچ وجه راضی نمی شویم که یک مجموعه تلویزیونی فاخر و انقلابی سبب نارضایتی بخشی از مردم به ویژه مردم انقلابی و شهید پرور بختیاری شود؛ بنابراین تا زمان حل کامل اختلاف نظرات و رسیدن به یک نتیجه مورد توافق صبر خواهیم کرد.

اعضای نشست بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام ملی به ویژه میان اقوام مختلف کشور و هوشیاری در مقابل سوء استفاده دشمنان قسم خورده ملت تأکید کردند.

در این نشست نمایندگان مردم دزفول، مسجد سلیمان، لردگان، شوشتر و گتوند، لنجان، خمینی شهر و الیگودرز حضور داشتند.

۱۳۹۲/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...