نسخه چاپی

خبری منحصر به فرد از حریف آسیایی سپاهان

دادگاه كیفری شهر ابوظبی، سرمربی رومانیایی تیم فوتبال الاهلی امارات عربی متحده یكی از حریفان تیم سپاهان ایران در لیگ فوتبال قهرمانان باشگاه های آسیا را به مدت سه ماه به حبس محكوم كرد.

به گزارش نما، شبکه ورزشی ابوظبی روز دوشنبه گزارش داد: دادگاه کیفری شهر ابوظبی در جلسه امروز (دوشنبه) خود که صبح امروز به ریاست «عثمان الطبیب» برگزار شد، «اولاریو کورمین» را به مدت سه ماه حبس و پرداخت ۲۱ هزار درهم امارات جریمه محکوم کرد.

این رای در پی شکایت باشگاه العین از این مربی رومانیایی صادر شد.

باشگاه العین امارات عربی متحده از این مربی به دلیل اظهاراتش در کنفرانس مطبوعاتی در ماه نوامبر گذشته علیه این باشگاه، از وی به دادگاه جنایی ابوظبی شکایت کرده بود.

باشگاه العین، اظهارات این مربی را تهمت و خدشه دار کردن اعتبار این باشگاه عنوان کرده است. دادگاه کیفری ابوظبی در باره رای صادر شده برای این مربی اهل رومانی آورده است: اتهامات این مربی به باشگاه العین به عنوان شاکی مدنی در جریان کنفرانس مطبوعاتی از طریق مشاهده و استماع فیلم آن که از شبکه ورزشی ابوظبی پخش شد و همچنین اسناد موجود در رسانه های مکتوب ثابت شد.

این دادگاه اضافه کرد: بر این اساس، متهم به سه ماه حبس و پرداخت ۲۱ هزار درهم امارات محکوم شد.

تیم فوتبال الاهلی امارات عربی متحده به همراه تیم های سپاهان ایران، الهلال عربستان سعودی و السد قطر در گروه چهارم لیگ فوتبال قهرمانان باشگاه های آسیا قرار دارند.

۱۳۹۲/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...