نسخه چاپی

وزیر علوم:به نظر هاشمی رأی منفی می‌دهم

كامران دانشجو گفت: نظر آیت‌الله هاشمی این است كه كاندیداها در جلسه انتخاب رئیس دانشگاه آزاد شركت كرده و نظرات خود را بیان كنند اما من به عنوان یكی از اعضای شورا به این نظر رأی منفی می‌دهم.

به گزارش خبرگزاری فارس، کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم اعطای دکترای افتخاری به شهیدان مصطفی احمدی‌روشن و داریوش رضایی‌نژاد با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تکلیف رئیس جدید دانشگاه آزاد چه می‌شود؟ گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی نهاد بالادستی وزارت علوم و بخش آموزشی کشور است.

وی افزود: در جلسه امشب شورای عالی انقلاب فرهنگی گزارشی ارائه خواهد شد و پس از آن تصمیم‌گیری‌های لازم صورت خواهد گرفت و در حال حاضر نیز در حال رفتن و شرکت در جلسه شورا هستم تا از موضوعات مطلع شوم.

دانشجو خاطرنشان کرد: تکلیف ریاست دانشگاه آزاد باید سریعاً مشخص شود و این سنگ‌انداختن‌ها به نفع جامعه دانشگاهی نیست زیرا چیزی که مردم می‌خواهند این است که تکلیف سریعاً مشخص شود ضمن اینکه عجله‌ای هم نبوده است و 30 سال وقت بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نظر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی این است که کاندیداها در جلسه انتخاب رئیس دانشگاه آزاد شرکت کرده و نظرات خود را بیان کنند اما من به عنوان یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به این نظر رأی منفی می‌دهم.

۱۳۹۰/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...