نسخه چاپی

آیا حماسه 22 بهمن با لبیك مردم به اصلاح طلبان محقق شد؟

مردم برای حضور در عرصه انقلاب نیاز به درك پیام 24 خرداد ندارند و اگر مردم این بار به دعوت شما برای حضور در یوم الله 22 بهمن لبیك گفتند پس بگویید حضور پرشور مردم در سال های گذشته ناشی از چه عواملی بوده است؟

«سراج24»: در تب و تاب تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آقای روحانی به عنوان کاندیدای مستقل پا در میدان رقابت انتخاباتی گذاشتند و بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید بارها از سوی شخص رئیس جمهور شنیده شد که نه تنها دولت یازدهم وام دار هیچ حزب و جریانی نیست بلکه قرار است جلوی ویژه خواری ها هم گرفته شود ، اما گذشت زمان و عزل و نصب های گسترده دولتمردان و برخی از انتصابات رنگ و بویی تازه داشت و به نظر رسید که نوعی سهم خواهی در حال شکل گرفتن است.

منکر نیستیم که بسیاری از مسئولان دولتی و اطرافیان رئیس جمهور از نیروهای متعهد به نظام و انقلاب هستند و تنها با هدف خدمت به مردم و رفع مشکلات حاضر به قبول مدیریت امور اجرائی گشته اند اما برخی از انتصابات رنگ و بوی سهم خواهی می دهند زیرا افرادی عهده دار برخی از منصب ها گشتند که در گذشته هم در این زمینه دارای مسئولیت بوده اند اما نه تنها توفیقاتی کسب نکردند بلکه موجب شدند مسائل و مشکلات جای خود را به حواشی دهند و به نوعی منافع حزبی و جناحی را بر منافع ملی ترجیح دادند.

به طور حتم دولتمردان و نیروهای متعهد و دلسوز انقلاب خود اشراف دارند که در شرایط کنونی و با توجه به هجمه های خثمانه ی دشمنان و شیطان صفتان که چشم طمع به ایران اسلامی دارند پرداختن به حواشی و سوق دادن نیروها و عملکردها به سوی فعالیت های حزبی و گروهی چه تبعاتی را به همراه خواهد داشت که به یقین این هم از برنامه ها و نقشه های نظام سلطه به سرکردگی دشمنان قسم خورده ی ملت ایران است. اما گویی برخی از افراد که به موجب اظهارات و عملکرد آن ها تاکنون انقلاب و مردم برای آن ها متحمل تاوان های سنگینی شده اند از فهم این موضوع عاجزند و قادر به درک شرایط نیستند.

بازگشت دوباره ی برخی از چهره ها به عرصه ی سیاست می تواند جنبه ی مثبتی هم داشته باشد و آن درک پیام ملت و رهنمود های منصفانه ی مقام معظم رهبری است که خود را سوار بر کشتی نجات بخش انقلاب بدانند اما این قبیل افراد که پس از کنار رانده شدن توسط عموم مردم بعد از گذشت چند سال مجدادا پا در عرصه ی سیاست گذاشته اند و برخی از آن ها هم اکنون عهده دار مسئولیت هایی هم گشته اند متاسفانه به حواشی رو آورده اند اما باید دقت کنند که شاید مردم دیگر توان پرداخت تاوان آن ها را نداشته باشند.

از این دست اظهارات و عملکرد ها می توان به فعالیت های برخی از چهره های نزدیک به اصلاحات اشاره کرد که بعد از چند سال ناگهان در حرم امام راحل حاضر می شوند و مردم را دعوت می کنند به حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن می کنند اما نکته ی قابل تامل این است که نه تنها خودشان در راهپیمایی شرکت نمی کنند بلکه این دعوت هم به این علت صورت گرفته که بعدا ادعا کنند که حضور پرشور مردم ناشی از لبیک مردم به دعوت ما بوده است و از این طریق حضور گسترده ی مردم را مصادره به مطلوب کنند و حماسه ی حضور مردم را در سطح جناح و جریان خود کوچک کنند اما آیا فکر نکرده اند که اگر حنای شما برای مردم رنگی داشت و بلیط شما را خریداری بود موج خروشان ملت در 9 دی بساط شما را بر نمی چید و به قهقرای تاریخ سوق نمی داد.
مردم برای حضور در عرصه ی انقلاب نه نیاز به درک پیام 24 خرداد دارند و نه نیازی به دعوت شما و اگر مردم این بار به دعوت شما برای حضور در یوم الله 22 بهمن لبیک گفتند پس بگویید حضور پرشور مردم در سال های گذشته ناشی از چه عواملی بوده است؟

افرادی که هم اکنون عرصه را برای خود باز می بینند و قصد بازگشت به قدرت را دارند بدانند که ملت جریانات سیاسی و دشمنان خود را به خوبی می شناسد و در مسیر پیشرفت و شکل گیری حماسه ی سیاسی نمی خواهد بازیچه ی دست شما قرار گیرد. افرادی که داعیه ی آشتی ملی را دارند بدانند که آشتی ملی برای کشورهایی همچون سوریه است که بازیچه ی دست اختلافات قرار دارد نه ملتی همچون ایران که در عرصه های ملی حماسه ی حضورش الگویی برای دیگر کشور ها و خاری در چشم حسودان قرار دارد.

اگر مقصود از آشتی ملی رفع حصر از سران فتنه و آشتی با سران فتنه است بدانید که این ملت نیست که باید با سران فتنه آشتی کند زیرا این سران فتنه بودند که حماسه ی حضور مردم در انتخابات را گرفتار بازی کسب قدرت خود کردند و شیرینی انتخابات را بر کام ملت تلخ ، چه هزینه ها و مصائبی را برای مردم به وجود نیاوردند و موجبات لطمه به وحدت مردم را فراهم نیاوردند اما در پایان باز این ملت بود که با حماسه ی 9 دی بساط فتنه و فتنه گران را برچید. ثانیا درست است که راه ملت ایران رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر جذب حداکثری و دفع حداقلی است اما سردمداران فتنه در مقابل ملت عظیم ایران جزء کوچکی هم محسوب نمی شوند که ملت بخواهد با آن ها آشتی کند و اگر هم تاکنون با آن ها مراعات کرده به جهت این است که نمی خواهد افرادی که زمانی جزئی از انقلاب محسوب می شدند از انقلاب رانده شوند.

اگرچه خیانت و نادانی سران فتنه ضربه ای خصمانه بر پیکر انقلاب بود و ملت را متحمل هزینه های معنوی و مادی فراوانی کرد و همین چند روز پیش بود که یکی دیگر از زخم چشیده ها و جانبازان فتنه به فیض شهادت نائل آمدم و سران قتنه در روز جزاء باید پاسخ گوی خداوند باشند اما راه بازگشت سران فتنه مشخص است و در گذشته هم افرادی همچون مرحوم عسگراولادی ها در این راه قدم برداشتند ولی این سران فتنه بودند که مغرورانه پیام ملت را در 9 دی درک نکردند و حاضر به عذر خواهی از مردم نگشتند.

۱۳۹۲/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...